Olivia Steer oferă sfaturi utile pentru post în numărul de aprilie “Ce se întâmplă, doctore?”

În plină perioadă a postului, cititorii revistei “Ce se întâmplă, doctore?” care s-au hotărât să consume preponderant vegetale se pot inspira din sfaturile Oliviei Steer, vedeta care este adepta alimentaţiei raw.
25.03.2013
Olivia Steer oferă sfaturi utile pentru post în numărul de aprilie “Ce se întâmplă, doctore?”

 

În plină perioadă a postului, cititorii revistei “Ce se întâmplă, doctore?” care s-au hotărât să consume preponderant vegetale se pot inspira din sfaturile Oliviei Steer, vedeta care este adepta alimentaţiei raw.

”Eu îmi încep mereu ziua cu sucuri proaspăt stoarse de morcovi, sfeclă şi măr. Au toate vitaminele, mineralele şi enzimele de care un organism în creştere sau unul harnic în câmpul muncii are nevoie. Trebuie să simţi energia pe care ţi-o dă un fresh de rădăcinoase ca să înţelegi ce transfuzie de putere face! Se digeră repede şi bine fructele la micul dejun.

Aşa că dacă simt că mi-e foame încă, mănânc un măr din piaţă, mic, cu coaja bătută, poate cu urme de viermi, dar parfumat, zemos şi dulce, cum nu e nici unul adus de-afară. Poate părea puţin, dar senzaţia de saţietate apare curând atunci când înveţi să mesteci bine.

Doar cei ce înfulecă fără să sufle, că lupul din poveste, se plâng de insaţietate mereu. La prânz, merge bine o salată de frunze verzi, cu nuci, seminţe de in, lămâie, puţin ulei” a declarat Olivia Steer în numărul de aprilie al revistei “Ce se întâmplă, doctore?”.

 
Consumul de vegetale în această perioadă are multiple beneficii, subliniate şi de Oana Cuzino în cea mai citită revistă de sănătate şi frumuseţe din România. “Putem spune că nu greşim niciodată consumând produsele vegetale, mai ales legume şi rădăcinoase, care aduc în dietă, pe lângă o cantitate crescută de enzime, vitamine şi minerale, o cantitate suficientă de fibre.

Deşi din punct de vedere biochimic, fibrele sunt considerate inerte, prezenţa lor sărăcăcioasă în dietă se asociază cu un risc crescut de apariţie a bolilor cardiovasculare, prin creşterea colesterolului, dar şi a  diverselor boli digestive, favorizate de constipaţie, precum şi al unor afecţiuni grave, cum ar fi cancerul, în special digestiv” este de părere Oana Cuzino.

 
Un model de viaţă sănătoasă este şi designerul Mirela Stelea, soţia fostului fotbalist Bogdan Stelea. Aceasta face mult sport, dovadă şi forma maximă pe care o afişează în numărul de aprilie “Ce se întâmplă, doctore?”, deşi nu a ţinut niciodată cure de slăbire.

”Sportul face parte din viaţa mea. Fac mişcare de cinci ori pe săptămână, de trei ori la sala de sport, unde merg la spinning sau funcţional training, şi de două ori fac dansuri de societate (vals, tango, tango argentinian). Toate înseamnă efort cardio” a mărturisit Mirela Stelea în “Ce se întâmplă, doctore?”.

 


Sportul este ideal încă de la vârste fragede, iar pentru mişcare în familie pledează Anca Serea, protagonista unui pictorial, alături de cei trei copii ai săi. “Mi-am reluat activitatea fizică constantă la 2 luni după ce am născut.

Acum merg regulat la sală asistată de antrenor şi de 3 ori pe săptămână fac masaj acasă. |n weekend mergem cu cei mici la piscină şi ne bălăcim. Sau în parc unde încercăm să ţinem pasul cu ei” spune prezentatoarea de la Prima TV.
 

Tot în numărul de aprilie, cititoarele vor vedea câteva machiaje fresh de sezon, vor descoperi secretele unui ten luminos, vor afla care sunt pastele cu adevărat bune, cum se prepară tonul cu ajutorul câtorva reţete delicioase şi care sunt culorile care se poartă în materie de decoraţiuni.
 
 
 
 
 
Urmărește CSID.ro pe Google News
Beatrice Osanu
Beatrice Osanu
Beatrice Osanu este unul dintre oamenii “Ce se întâmplă, doctore?” care a asistat la naşterea emisiunii în 2002 şi a revistei în 2005. În anii care au trecut de atunci, a cunoscut sute de medici, nutriţionişti, antrenori de fitness şi psihologi, dar şi celebrităţi care au inspirat-o, ... citește mai mult
Recomandare video
Cancerul de sân la femeile tinere: ce e de făcut?