Interpretare analize
Dr. Ioan Boleac Medic primar obstetrica-ginecologie

Rezultatele arata ca aveti o infectie cu Ureaplasma, iar antibiograma va arata la care antibiotice... citește

Cele mai

Caută în:

Persoanele educate, mai preocupate de îngrijirea tenului!

Bărbaţii români sunt din ce în ce mai atraşi de produsele de îngrijire a feţei. Potrivit unei cercetări,  4 din 10 bărbaţi din mediul urban folosesc în prezent produse de îngrijire a tenului.

68% dintre românii din mediul urban au folosit în ultimele 3 luni produse de îngrijire a tenului. “Dacă despre bărbaţii români se crede că nu sunt mari utilizatori de astfel de produse, studiul realizat de Exact Cercetare şi Consultanţă în decembrie 2014 releva faptul că peste 4 din 10 bărbaţi de la oraş folosesc produse de îngrijire a tenului (44%)”, declară Ioana Bogus, Client Service Manager în cadrul companiei de cercetare.

În ceea ce priveşte utilizatorii de gen feminin, penetrarea produselor destinate îngrijirii tenului este în acest moment de 93%.

Tinerii cu vârste cuprinse între 18-29 de ani sunt principalii consumatori (76%), aceştia fiind urmaţi la o distanţă mică de persoanele cu vârsta situată în intervalul 30-39 de ani (69%). Nici cei cu vârste cuprinse între 40-60 de ani nu se dau în lături în a folosi cosmeticele pentru îngrijirea feţei, peste jumătate dintre aceştia (60%) declarând că le-au utilizat în ultimul trimestru.

Raportându-ne la nivelul de educaţie al respondenţilor, se constată diferenţe semnificative între categorii. Astfel, dacă dintre cei cu un nivel înalt de educaţie, 75% folosesc produse destinate îngrijirii tenului, aşa cum era de aşteptat, în categoria celor cu un nivel de educaţie mediu şi scăzut, se constată o utilizare în procent de 62%.

Crema hidratantă, folosită de 77% dintre femeile din mediul urban

Analizând tipurile de produse de îngrijire a tenului pe care femeile le folosesc, crema hidratantă se situează la nivel naţional pe
prima poziţie (77%), fiind urmată de lapte/loţiune demachiantă (65%), loţiune tonică (46%), măşti de faţă (45%) şi cremă nutritivă (43%). Diferenţe faţă de media naţională se constată în cadrul categoriei de vârstă 40-60 de ani, unde cremele antirid se află pe cea de-a treia poziţie, cu 57%.

Privind spre educaţia utilizatorilor de gen feminin, nu se constată diferenţe semnificative în ceea ce priveşte folosirea cremei hidratante (79% pentru cei cu un nivel înalt de educaţie / vs/ 74% pentru cei cu un nivel de educaţie mediu şi scăzut). Când discutăm însă despre laptele/loţiunea demachiantă, observăm că doar puţin peste jumătate dintre femeile cu un nivel de educaţie mediu şi scăzut folosesc astfel de produse (55%). Această cifră este cu 10% mai mică comparativ cu media naţională şi cu 18% mai mică decât în cazul persoanelor cu un nivel înalt de educaţie (73%).  

Diferenţe se mai constată şi dacă analizăm din perspectiva regiunilor ţării gradul în care femeile consumă produse de îngrijire a tenului. Astfel, oltencele sunt cele care consumă în cel mai ridicat procent laptele/loţiunea demachiantă (84%), cu aproape 20% mai mult comparativ cu media naţională.

Aftershave-ul, utilizat de 86% dintre bărbaţii de la oraş

Analizând de această dată comportamentul de consum al bărbaţilor pe categoria de produse supusă cercetării, after shave-ul este produsul pe care 86% dintre aceştia îl utilizează. Pe locul al doilea se regăseşte gelul destinat curăţării tenului (38%), urmat de gelul/crema/emulsia hidratantă (36%).

În cazul tinerilor cu vârste cuprinse între 18-29 de ani, gelul destinat curăţării tenului este utilizat în procent de 59%, cu peste 20% mai mult comparativ cu media naţională. Pentru această categorie de vârstă, crema regenerantă se situează pe cea de-a treia poziţie, cu un procent de 39%, cu 14% mai mult comparativ cu media naţională. Pentru categoria de vârsta 40-60 de ani, se constată o utilizare a emulsiei hidratante în procent de 48%, cu 12% mai mult faţă de media naţională (36%). 

Cele mai folosite mărci destinate îngrijirii tenului

Nivea conduce clasamentul preferinţelor consumatorilor de produse pentru îngrijirea feţei: 44%. Avon ocupă cea de-a doua poziţie (38%), fiind urmat de Dove (26%) şi Yves Rocher (22%). Bărbaţii folosesc marca Nivea într-o măsura mai mare decât femeile: 56% / vs / 38%. La rândul său, marca Dove este utilizată mai mult de persoanele cu un nivel de educaţie mediu şi scăzut: 32% dintre cei aparţinând acestei categorii optează pentru marca mai sus amintită / vs / 21% dintre persoanele cu un nivel înalt de educaţie. Acelaşi lucru se poate afirma şi în cazul mărcii Nivea, 49% dintre cei cu un nivel de educaţie scăzut alegând să folosească acest brand / vs / 39% dintre cei cu un nivel înalt de educaţie.

Dacă în Banat, Nivea este folosita de 64% dintre locuitori (cu 20% peste media naţionala), tot aici brandul Farmec este menţionat de 42% dintre acestia, iar L’Oreal de un procent de 40%. În Bucureşti se remarcă o orientare a consumatorului către Elmiplant, 30% dintre bucureşteni făcând această alegere / vs / 21% media naţională. În regiunea Crişana-Maramureş, 33% dintre locuitori declară că utilizează marca Gerovital în procent de 33%, cu 15% peste media naţională.
Tot în această regiune este menţionată marca Amway de un procent de 29% dintre locuitori, cu 22% peste media naţionala (7%).
În Dobrogea, dintre cei care apelează la produse pentru îngrijirea tenului, folosesc în procent de 32% marca Yves Rocher, cu 11% peste media naţională.  O altă diferenţă faţă de media naţională se constată în Transilvania în ceea ce priveşte brandul Nivea: 55% vs / 44% media naţională.



Citește și:
Creme, scrub-uri sau tratamente laser de întreţinerea tenului?
10 soluţii pentru problemele tenului!
Ingrijirea tenului de la A la Z: sfaturi practice de la profesionişti!
Exclusiv Online - 14.01.2015
Citește pe descopera.ro
Invenţiile GENIALE ale marelui Nikola Tesla. Una dintre ele ,,provoca moartea instantanee'' Invenţiile GENIALE ale marelui Nikola Tesla. Una dintre ele ,,provoca...
SECRETUL uriaş al lui da Vinci din pictura ,,Cina cea de taină'', DECRIPTAT după sute de ani SECRETUL uriaş al lui da Vinci din pictura ,,Cina cea de taină'', DECRIPTAT...
Scorpion Scorpion 23 octombrie - 21 noiembrie

Pe plan financiar s-ar putea să vă confruntaţi cu unele probleme de ordin materiale datorate unor investiţii proaste sau a unor acţiuni caritabile. Relaţiile cu străinătatea sunt foarte bune în...citește mai departe

×

Zf.ro
S-a dat startul la MARATONUL reducerilor. Cele mai TARI oferte de Black Friday S-a dat startul la MARATONUL reducerilor....
RĂSTURNARE de situaţie! Cea mai nouă...
ATENŢIE! Mişcare fulger făcută de ANAF....
BusinessMagazin.ro
Cum a ajuns o BUCĂTĂREASĂ să câştige mai mulţi bani decât un director de bancă. Face 30.000 de dolari pe zi fără nici un efort Cum a ajuns o BUCĂTĂREASĂ să câştige...
S-a terminat: Arabia Saudită dă lovitura...
Este oficial: Realitatea TV s-a ÎNCHIS....
Mediafax.ro
Povestea românului din Marea Britanie care a ajuns să trăiască în trenuri şi gări, după ce şi-a rupt un picior şi a rămas fără loc de muncă: Am fost abandonat Povestea românului din Marea Britanie care...
SCANDALUL înregistrărilor cu prezidenţiabili....
Gestul surprinzător făcut de doi instalatori...
Gandul.info
Banii de dar daţi pe amenzi | Mirele şi mireasa s-au trezit cu poliţiştii la nuntă chiar în toiul petrecerii / Care este motivul bizar Banii de dar daţi pe amenzi | Mirele şi...
ŞOCUL suferit de o femeie, după ce a apelat...
Unul dintre cele mai vândute telefoane...
DA.ZF.ro
5 drumuri magice din România pe care poţi evada cu maşina - GALERIE FOTO 5 drumuri magice din România pe care poţi...
Cele 7 minuni ale României: locuri spectaculoase...
TOP 5 plaje sălbatice, foarte aproape de...
ProSport.ro
BOALĂ GRAVĂ, descoperită la granița cu România! E alarmă BOALĂ GRAVĂ, descoperită la granița...
FOTO. Nadia Comăneci a împlinit 58 de...
FOTO! Cum a ajuns să arate acum Kitty Cepraga,...
ApropoTv.ro
Destinaţii alternative de Crăciun care te fac să vezi cu alţi ochi Europa Destinaţii alternative de Crăciun care...
Jurnalistul Ion Cristoiu publică două...
Electric Castle Festival anunţă headliner-ii...
Go4it.ro
Cel mai PUTERNIC telefon mic! Un producător din JAPONIA revine la un design mult îndrăgit Cel mai PUTERNIC telefon mic! Un producător...
Avionul BOEING implicat deja în două accidente...
Şefii serviciilor secrete le recomandă...
ProMotor.ro
Noua Skoda OCTAVIA: Schimbări importante pentru CEL MAI IUBIT model de import în România Noua Skoda OCTAVIA: Schimbări importante...
Nimeni nu se aștepta ca șoferul acestui...
Fata rănită după ce prietenul ei a folosit...
Descopera.ro
SECRETUL uriaş al lui da Vinci din pictura ,,Cina cea de taină'', DECRIPTAT după sute de ani SECRETUL uriaş al lui da Vinci din pictura...
24 de ani, RUŞII au săpat la această...
PODUL construit de Leonardo da Vinci pentru...
ULTIMA ORĂ
Mărturiile familiilor care au cumpărat case cu doar 1 euro. Ce s-a întâmplat după ce s-au mutat în ruinele din Italia

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nicio instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax Group.