Interpretare analize
Dr. Ioan Boleac Medic primar obstetrica-ginecologie

Rezultatele arata ca aveti o infectie cu Ureaplasma, iar antibiograma va arata la care antibiotice... citește

Caută în:

Persoanele educate, mai preocupate de îngrijirea tenului!

Bărbaţii români sunt din ce în ce mai atraşi de produsele de îngrijire a feţei. Potrivit unei cercetări,  4 din 10 bărbaţi din mediul urban folosesc în prezent produse de îngrijire a tenului.

68% dintre românii din mediul urban au folosit în ultimele 3 luni produse de îngrijire a tenului. “Dacă despre bărbaţii români se crede că nu sunt mari utilizatori de astfel de produse, studiul realizat de Exact Cercetare şi Consultanţă în decembrie 2014 releva faptul că peste 4 din 10 bărbaţi de la oraş folosesc produse de îngrijire a tenului (44%)”, declară Ioana Bogus, Client Service Manager în cadrul companiei de cercetare.

În ceea ce priveşte utilizatorii de gen feminin, penetrarea produselor destinate îngrijirii tenului este în acest moment de 93%.

Tinerii cu vârste cuprinse între 18-29 de ani sunt principalii consumatori (76%), aceştia fiind urmaţi la o distanţă mică de persoanele cu vârsta situată în intervalul 30-39 de ani (69%). Nici cei cu vârste cuprinse între 40-60 de ani nu se dau în lături în a folosi cosmeticele pentru îngrijirea feţei, peste jumătate dintre aceştia (60%) declarând că le-au utilizat în ultimul trimestru.

Raportându-ne la nivelul de educaţie al respondenţilor, se constată diferenţe semnificative între categorii. Astfel, dacă dintre cei cu un nivel înalt de educaţie, 75% folosesc produse destinate îngrijirii tenului, aşa cum era de aşteptat, în categoria celor cu un nivel de educaţie mediu şi scăzut, se constată o utilizare în procent de 62%.

Crema hidratantă, folosită de 77% dintre femeile din mediul urban

Analizând tipurile de produse de îngrijire a tenului pe care femeile le folosesc, crema hidratantă se situează la nivel naţional pe
prima poziţie (77%), fiind urmată de lapte/loţiune demachiantă (65%), loţiune tonică (46%), măşti de faţă (45%) şi cremă nutritivă (43%). Diferenţe faţă de media naţională se constată în cadrul categoriei de vârstă 40-60 de ani, unde cremele antirid se află pe cea de-a treia poziţie, cu 57%.

Privind spre educaţia utilizatorilor de gen feminin, nu se constată diferenţe semnificative în ceea ce priveşte folosirea cremei hidratante (79% pentru cei cu un nivel înalt de educaţie / vs/ 74% pentru cei cu un nivel de educaţie mediu şi scăzut). Când discutăm însă despre laptele/loţiunea demachiantă, observăm că doar puţin peste jumătate dintre femeile cu un nivel de educaţie mediu şi scăzut folosesc astfel de produse (55%). Această cifră este cu 10% mai mică comparativ cu media naţională şi cu 18% mai mică decât în cazul persoanelor cu un nivel înalt de educaţie (73%).  

Diferenţe se mai constată şi dacă analizăm din perspectiva regiunilor ţării gradul în care femeile consumă produse de îngrijire a tenului. Astfel, oltencele sunt cele care consumă în cel mai ridicat procent laptele/loţiunea demachiantă (84%), cu aproape 20% mai mult comparativ cu media naţională.

Aftershave-ul, utilizat de 86% dintre bărbaţii de la oraş

Analizând de această dată comportamentul de consum al bărbaţilor pe categoria de produse supusă cercetării, after shave-ul este produsul pe care 86% dintre aceştia îl utilizează. Pe locul al doilea se regăseşte gelul destinat curăţării tenului (38%), urmat de gelul/crema/emulsia hidratantă (36%).

În cazul tinerilor cu vârste cuprinse între 18-29 de ani, gelul destinat curăţării tenului este utilizat în procent de 59%, cu peste 20% mai mult comparativ cu media naţională. Pentru această categorie de vârstă, crema regenerantă se situează pe cea de-a treia poziţie, cu un procent de 39%, cu 14% mai mult comparativ cu media naţională. Pentru categoria de vârsta 40-60 de ani, se constată o utilizare a emulsiei hidratante în procent de 48%, cu 12% mai mult faţă de media naţională (36%). 

Cele mai folosite mărci destinate îngrijirii tenului

Nivea conduce clasamentul preferinţelor consumatorilor de produse pentru îngrijirea feţei: 44%. Avon ocupă cea de-a doua poziţie (38%), fiind urmat de Dove (26%) şi Yves Rocher (22%). Bărbaţii folosesc marca Nivea într-o măsura mai mare decât femeile: 56% / vs / 38%. La rândul său, marca Dove este utilizată mai mult de persoanele cu un nivel de educaţie mediu şi scăzut: 32% dintre cei aparţinând acestei categorii optează pentru marca mai sus amintită / vs / 21% dintre persoanele cu un nivel înalt de educaţie. Acelaşi lucru se poate afirma şi în cazul mărcii Nivea, 49% dintre cei cu un nivel de educaţie scăzut alegând să folosească acest brand / vs / 39% dintre cei cu un nivel înalt de educaţie.

Dacă în Banat, Nivea este folosita de 64% dintre locuitori (cu 20% peste media naţionala), tot aici brandul Farmec este menţionat de 42% dintre acestia, iar L’Oreal de un procent de 40%. În Bucureşti se remarcă o orientare a consumatorului către Elmiplant, 30% dintre bucureşteni făcând această alegere / vs / 21% media naţională. În regiunea Crişana-Maramureş, 33% dintre locuitori declară că utilizează marca Gerovital în procent de 33%, cu 15% peste media naţională.
Tot în această regiune este menţionată marca Amway de un procent de 29% dintre locuitori, cu 22% peste media naţionala (7%).
În Dobrogea, dintre cei care apelează la produse pentru îngrijirea tenului, folosesc în procent de 32% marca Yves Rocher, cu 11% peste media naţională.  O altă diferenţă faţă de media naţională se constată în Transilvania în ceea ce priveşte brandul Nivea: 55% vs / 44% media naţională.



Citește și:
Creme, scrub-uri sau tratamente laser de întreţinerea tenului?
10 soluţii pentru problemele tenului!
Ingrijirea tenului de la A la Z: sfaturi practice de la profesionişti!
GANDUL.RO: Dincă, protejat de șefii penitenciarului! Ce se...
EVZ.RO: Teroare printre interlopi. Cine va fi următorul?!...
CAPITAL.RO: Apare o nouă forță! Este cutremur pe scena politică...
IMPACT.RO: Trucul banal cu bicarbonat de sodiu care te scapă...
EVENIMENTULISTORIC.RO: Doar 10% dintre români mai cred că se poate pierde...
Exclusiv Online - 14.01.2015
Ce boală cruntă pot anunța petele albe sau roșii de pe limbă și sângerarea gingiilor Doctorulzilei.ro Ce boală cruntă pot anunța petele albe sau roșii de pe limbă și...
Și-a descoperit MAREA pasiune. Sorana Mohamad: „Îmi e oxigen și hrană” Infoactual.ro Și-a descoperit MAREA pasiune. Sorana Mohamad: „Îmi e oxigen și hrană”
De ce femeile sunt ca pisicile, iar barbatii precum câinii? Explicația te va uimi Animalzoo.ro De ce femeile sunt ca pisicile, iar barbatii precum câinii? Explicația...
Gemeni Gemeni 22 mai - 21 iunie

Cineva va interveni în planurile dumneavoastră şi acest lucru vă va enerva, dar nu este cazul să vă manifestaţi supărarea. Încercaţi să discutaţi nemulţumirile dumneavoastră cu persoana...citește mai departe

×

Gandul.ro
Dincă, protejat de șefii penitenciarului! Ce se întâmplă cu el acum Dincă, protejat de șefii penitenciarului!...
Raed Arafat, despre pandemia de coronavirus...
Adio, izolare! Peste 10.000 de turiști...
Go4it.ro
Aceasta este amanta perfectă, spun bărbații însurați. Mare atenție, doamnelor măritate Aceasta este amanta perfectă, spun bărbații...
Era live când a sunat telefonul. A făcut...
S-a apropiat de o tânără cu o propunere......
ProMotor.ro
TOP 7 mașini care sunt un adevărat DEZASTRU FINANCIAR. Costă mai mult să le întreții decât să le cumperi! TOP 7 mașini care sunt un adevărat DEZASTRU...
Este incredibil cât au ajuns să coste...
BMW-ul M5 al lui George Buhnici este din...
Descopera.ro
O țestoasă GIGANT a făcut SPECTACOL pe o plajă. „Este o anomalie. Niciodată nu vezi aceste țestoase să facă asta” O țestoasă GIGANT a făcut SPECTACOL pe...
Eșec MAJOR pentru Elon Musk! Momentul ȘOCANT...
Are PROBLEME Ion Iliescu? Cum arată CEASUL...
ULTIMA ORĂ
Aceasta este amanta perfectă, spun bărbații însurați. Mare atenție, doamnelor măritate

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nicio instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul SC TITLURI QUALITY S.R.L .