De ce este benefic sportul în sarcină

Femeile însărcinate nu ar trebui să zacă toată ziua în pat de teamă că bebeluşul ar putea păţi ceva, dimpotrivă! Mişcarea le este chiar recomandată, cu prudenţă, ce-i drept, fără a face mari sforţări. Iată de ce nu ar trebui să le lipsească din programul zilnic:
De ce este benefic sportul în sarcină

Femeile însărcinate nu ar trebui să zacă toată ziua în pat de teamă că bebeluşul ar putea păţi ceva, dimpotrivă! Mişcarea le este chiar recomandată, cu prudenţă, ce-i drept, fără a face mari sforţări.

Iată de ce nu ar trebui să le lipsească din programul zilnic:

1. Le ajută să se menţină în formă pe durata celor 9 luni şi le creşte rezistenţa la travaliu.

2. Mişcarea stimulează transferul de substanţe nutritive de la mamă la fetus.

3. Refacerea după naştere va fi mai uşoară şi mai rapidă.

4. Se previne îngrăşarea excesivă.

5. După naştere, asigură revenirea rapidă la formele dinaintea sarcinii.

Unde e voinţă, dar nu e genetică…

Ştiaţi că abilitatea unei persoane de a rezista la stres fizic şi de a efectua până la capăt un exerciţiu este influenţată în mare parte, nu doar de voinţă, ci şi de moştenirea genetică? 50% din capacitatea fizică de care dăm dovadă la sala de sport ţine de ADN, iar noi nu o putem influenţa prea mult, oricât am vrea.
 

Elena Nistor

Elena Nistor este redactor colaborator al site-ului “Ce se întâmplă, doctore?”, articolele sale fiind dedicate sănătăţii şi sexualităţii. Temele pe care le abordează Elena Nistor se bucură de mare succes în rândul celor care îşi doresc să afle informaţii utile în ceea ce priveşte ... citește mai mult

Cel mai nou articol Video:
Conf. univ. dr. Cristian Surcel: adenom versus cancer de prostată