Mirela Zeta

Mirela Zeta le parodiaza cu succes pe Andreea Marin, Elena Udrea sau Mioara Mantale in serialul de comedie de la Prima TV, "Mondenii". Noi am invitat-o la o sedinta de sport, ocazie cu care ne-a povestit despre stilul ei de viata. Ne-a spus ca e adepta Pi
Mirela Zeta
Mirela Zeta

Mirela Zeta e actrita la Teatrul de Comedie si pe aceasta scena am vazut-o in piese precum „A douasprezecea noapte”, „Avarul indragostit”, „Aceasta formidabila harababura”, „Adio Carmen” sau „Sectorul S”. Cert este ca mobilitatea pentru scena se intretine, iar cateva exercitii facute chiar si acasa nu strica nimanui. Asa ca tanara actrita ne-a aratat un program prin care poti sa fii in forma la orice ora fara prea mari eforturi. Exercitiile si le-a insusit la cursuri Pilates. Apropo, aceste miscari sunt ideale mai ales in perioada de dupa Sarbatori cand multe dintre noi cam uitam de regulile unei diete sanatoase. Hai sa fim in forma alaturi de Mirela!

Pentru trunchi
Ai nevoie doar de o minge de dimensiuni normale ca sa iti recapeti mobilitatea dupa saptamanile de vacanta. Apropo de vacanta, Mirela impreuna cu Andreea, colega ei de la „Mondenii“, pleaca la sfarsitul anului in Egipt. Dar sa ne reintoarcem la exercitiu. }ii picioarele perfect drepte si, cu mingea, te apleci pana la podea. Apoi te ridici lent, astfel incat sa iti simti toti muschii. Repeti aceasta miscare de 30 de ori si, dupa cateva secunde, poti sa mai faci un set. Ideal ar fi sa realizezi 3 seturi. In acelasi timp, poti sa te uiti la televizor de exemplu. Totul este sa simti cum lucreaza muschii si sa te ridici lent. Pentru acest exercitiu nu ai nevoie de un spatiu mare. Poti sa-ti incepi astfel dimineata si poti sa executi miscarea cu geamul deschis ca sa te inviorezi rapid.

Timpul abdomenului plat
Stai pe spate, cu palmele pe podea si ridici picioarele pana faci un unghi de 90 de grade. Ai nevoie de 3 seturi de exercitii, iar fiecare set contine 30 de miscari. Mai ales dupa Sarbatori, acest tip de exercitiu nu e tocmai facil, dar te ajuta sa dai jos eventualele kilograme depuse. In plus, iti fortifica muschii abdominali astfel incat sa ai abdomenul plat. Daca nu reusesti sa faci din prima cele 3 seturi de exercitii, incepe cu unul singur in prima zi si apoi mareste lent numarul repetarilor. Daca nu te simti confortabil pe podea, poti sa iti iei si o saltea de sport, dar nu una moale. Actrita din „Mondenii“ e adepta acestei miscari pentru ca abdomenul plat e absolut necesar. In plus, si muschii picioarelor sunt pusi sa lucreze. Si in timpul acestui exercitiu te poti uita la televizor.

Pentru talie
E adevarat, dupa ceva excese alimentare, trebuie sa lucram mult pentru abdomen. Dar talia subtire se mentine cu exercitii speciale care implica miscari laterale. Poti sa prinzi o minge cu picioarele si sa faci miscari laterale stanga – dreapta. Ai nevoie de o minge care sa nu alunece usor, pentru ca altfel e foarte greu sa o mentii. Incepi cu 10 miscari si apoi, cu fiecare sedinta de antrenament, maresti numarul. Pentru femeile care tin la silueta, acesta este un exercitiu excelent, mai ales ca nu este foarte dificil in conditiile in care alegi o minge cu asperitati. Miscarea subtiaza talia vazand cu ochii, mai ales daca ai gustat toate bunatatile in timpul Craciunului si la inceputul anului iti propui sa arati impecabil.
Si, nu-i asa, merita efortul!

Pictorial realizat de Adrian Stoicoviciu
Vestimentatie si accesorii: INTERSPORT
 

Tags:
Cristi Pulhac inscrie succes dupa succes
Cristi Pulhac inscrie succes dupa succes