Un exercitiu simplu si eficient pentru tonifierea posteriorului: urcatul scarilor!

Urasti sa mergi la sala de fitness, nu iti place sa lucrezi la aparate, aerobicul nu te atrage deloc si totusi visezi la un posterior á la Kylie Minogue?
03.12.2008
Un exercitiu simplu si eficient pentru tonifierea posteriorului: urcatul scarilor!
Un exercitiu simplu si eficient pentru tonifierea posteriorului: urcatul scarilor!

Urasti sa mergi la sala de fitness, nu iti place sa lucrezi la aparate, aerobicul nu te atrage deloc si totusi visezi la un posterior á la Kylie Minogue? Exista o solutie! Mersul pe scari! Da, ai citit bine! Sa urci si sa cobori zeci sau sute de scrari zilnic este o adevarata binecuvantare pentru silueta ta!

Nu te costa nimic pentru ca nu ai nevoie de abonament, petreci timp in aer liber, iti lucrezi principalele grupe de muschi de la picioare si mai ales posteriorul si este un tip de sport la indemana oricui!

Foloseste scarile de la liceu, de la facultate sau pe cele de la serviciu, nu te lasa ispitita de lift si urca etajele pe jos daca stai la bloc sau urca si coboara repetat treptele pe care le intalnesti in parc atunci cand te plimbi! Si 15 minute pe zi vor face minuni cu posteriorul tau!

Chiar si vedetele obisnuiesc sa apeleze la acest mic truc de tonifiere, si nu pentru ca nu ar avea bani sa mearga la sala, ci pentru ca economisec timp, iar rezultatele sunt vizibile!

Filmul saptamanii recomandat de CSID: Madagascar 2

 

Kim Cattrall: I am not Sam…
Kim Cattrall: I am not Sam…
Cel mai nou articol Video:
Totul despre bypass gastric, operația care tratează obezitatea
Recomandări:
Mai oferă vaccinurile actuale protecție împotriva variantei Omicron?
Mai oferă vaccinurile actuale protecție împotriva variantei Omicron?
O femeie de 30 de ani, vindecată de HIV fără tratament
O femeie de 30 de ani, vindecată de HIV fără tratament