Cum evitaţi gazele intestinale

O masă bogată şi o lăcomie dusă la extrem ne poate umple de ruşine. Gazele intestinale, eliminate fie sub formă de eructaţii, fie sub formă de flatulenţă, pot pune pe oricine în încurcătură.
Cum evitaţi gazele intestinale

O masă bogată şi o lăcomie dusă la extrem ne poate umple de ruşine.

Gazele intestinale, eliminate fie sub formă de eructaţii, fie sub formă de flatulenţă, pot pune pe oricine în încurcătură.

Astfel de situaţii neplăcute pot fi evitate dacă eliminăm din meniul zilnic, temporar, anumite alimente, iar specialiştii de la celebra clinică americană Mayo au întocmit o listă:

1. Anumite legume care conţin carbohidraţi: ceapa, ridichea, varza, ţelina, morcovii, varza de bruxelles, broccoli, conopida, leguminoasele (inclusiv fasolea uscată).

2. Anumite fructe consumate în exces: prunele, bananele, merele şi caisele. La fel, sucurile naturale obţinute din aceste fructe pot provoca gaze.

3. Fibrele în exces.

4. Anumiţi îndulcitori pe bază de sorbitol, manitol, xylitol, care se găsesc în deserturile dietetice.

5. Grăsimile.

6. Băuturile carbogazoase.

 

 

Recomandări: