Raluca Lazarut – exercitiile de acasa plus dieta adecvata

Daca vrei sa te mentii in forma poti sa faci cateva exercitii recomandate de Raluca Lazarut.
Raluca Lazarut – exercitiile de acasa plus dieta adecvata
no title

Frumoasa prezentatoare a stirilor sportive de la Antena 3 merge in fiecare saptamana la centrul de echitatie de la Baneasa. „Nu imi vine sa cred ce sport de exceptie am descoperit. E cea mai frumoasa modalitate de a te mentine in forma”, povesteste ea. De altfel, Raluca chiar isi doreste sa isi cumpere si sa aiba grija de propriul cal. Sigur, echitatia o mentine in forma, dar nu uita nici de cateva exercitii simple, pe care le executa zilnic. Tot ea ne-a indicat si ce sa mancam dupa aceste miscari.

Incepe ziua perfect!

Toata greutatea corpului se preseaza pe piciorul flexat. Stai in aceasta pozitie 5 secunde, iar ulterior te sprijini pe piciorul opus. Repeti de 30 de ori in fiecare zi. Ideal e sa-ti incepi dimineata si cu un cocteil de legume.

Obtine o talie de viespe!

Ridici bratele deasupra capului. Apoi rasucesti trunchiul cat poti de mult stanga-dreapta. Exercitiul este usor, ideal pentru o talie subtire. Aceste miscari se executa rapid, asa ca ai nevoie de glucide. Cele mai bune surse sunt fructele.

Daca faci exercitiul dimineata, poti sa alegi inclusiv banane, pere sau struguri albi. Atentie insa, daca programul tau de sport se desfasoara seara, eviti aceste fructe in favoarea unui mar cat mai crud.

Brate de vis

Aceasta e o miscare elementara din tae-bo. Te prefaci ca lovesti puternic cu pumnul, alternativ, un obiect imaginar. Datorita acestui exercitiu, poti sa te bucuri de brate superbe. Insa muschii frumos construiti au nevoie si de proteine de calitate. 

Pe acestea poti sa le iei din carne de curcan in special (e si foarte gustoasa), din carne de pui sau vita. Fara proteine, muschii nu vor arata bine niciodata.

Ideale pentru fusta mini

Stai pe podea si ridici incet piciorul, cu muschii bine intinsi. Faci 20 de astfel de miscari. Ulterior, schimbi pozitia. Exercitiul te ajuta sa ai picioare subtiri, dar puternice. Aceasta miscare e necesara zilnic si ideal ar fi sa adaptezi pentru ea o dieta bogata in peste. In felul acesta, vei vedea ca, in timp record, o sa ai cele mai frumoase picioare.

Citeste si Apetisant, lucrat si pantalonii stau perfect
                  Burn, baby, burn!



Foto: ADRIAN STOICOVICIU, SHUTTERSTOCK

Despre tenis, cu dragoste
Despre tenis, cu dragoste