Mersul pe jos te-ar putea feri de diabet

O plimbare pe jos, în ritm alert, cu 2 staţii înainte de a ajunge la serviciu, este mai mult decât binevenită, susţin oamenii de ştiinţă de la Imperial College din Londra.
Mersul pe jos te-ar putea feri de diabet

O plimbare pe jos, în ritm alert, cu 2 staţii înainte de a ajunge la serviciu, este mai mult decât binevenită, susţin oamenii de ştiinţă de la Imperial College din Londra.

Potrivit unor sondaje realizate per 20.000 de persoane, mersul pe jos îţi poate menţine atât condiţia fizică, dar şi sănătatea. Asfel, s-a constatat că mersul pe jos cel puţin 30 de minute pe zi scade nivelul de colesterol şi tensiunea arterială ridicată, reduce riscul de îmbolnăvire de diabet, te binedispune şi te ajută să fii în formă.

În urma rezultatelor obţinute, s-a concluzionat că persoanele care merg pe jos au un risc cu 17% mai scăzut de a suferi de hipertensiune arterială, diabet şi afecţiuni cardiovasculare.

“Acest studiu evidenţiază faptul că incluzând o activitate fizică, precum mersul pe jos, mersul pe bicicletă sau mersul cu mijloacele de transport public, în rutina de zi cu zi, eşti mai sănătos şi mai ferit de probleme de sănătate”, spune Anthony Laverty, autorul cercetării.