“O zi de vacanta” pentru copiii cu probleme cardiace

Procter & Gamble si Selgros Cash & Carry au organizat, pe 26 si 27 iulie, in Poiana Brasov, evenimentul „O zi de vacanta”, in cadrul campaniei „Sansa la viata, sansa la noi amintiri”, un proiect de amploare dedicat sprijinirii copiilor cu probleme cardiace.
“O zi de vacanta” pentru copiii cu probleme cardiace
�O zi de vacanta� pentru copiii cu probleme cardiace

Procter & Gamble si Selgros Cash & Carry au organizat, pe 26 si 27 iulie, in Poiana Brasov, evenimentul „O zi de vacanta”, in cadrul campaniei „Sansa la viata, sansa la noi amintiri”, un proiect de amploare dedicat sprijinirii copiilor cu probleme cardiace.

Timp de doua zile, copiii operati cu succes la Institutul de Boli Cardiovasculare si Transplant Targu Mures (IBCvT), familiile acestora, echipa de medici specialisti de la Targu Mures si jurnalisti insotiti de copiii lor au avut prilejul sa se cunoasca mai bine si sa petreaca impreuna momente de recreere si bucurie.

Pentru ca o zi de vacanta inseamna odihna si distractie, participantii s-au bucurat deopotriva de programe de relaxare si jocuri menite sa faciliteze comunicarea, cunoasterea reciproca si o mai buna intelegere a campaniei. Copiii au avut parte de actiune si distractie pe cinste, aduse, cu o miscare maiastra de bagheta, de „magicianul” Marian Rilea si echipa sa.

Magia a continuat cu o intalnire cu personaje fascinante si masti reprezentative din istoria teatrului, in cadrul careia copiii au avut ocazia sa urce pe scena. Si pentru ca e vacanta, nu putea lipsi un foc de tabara, la care s-au depanat povesti si s-au legat prietenii. 

In Romania se nasc anual aproximativ 1000 de copii cu malformatii cardiace. 900 dintre acestia necesita interventie chirurgicala in primul an de viata. Cea mai mare parte a acestora sunt operati in centrul de la Targu-Mures. Doar 270 de copii pot fi operati in medie, intr-un an, la Institutul de Boli Cardiovasculare si Transplant din Targu Mures, intrucat exista un singur bloc operator si o singura echipa specializata.

Campania „Sansa la viata, sansa la noi amintiri”, initiata de P&G, are drept scop amenajarea unui nou bloc operator la Institutul de Boli Cardiovasculare si Transplant din Targu-Mures si specializarea in strainatate a personalului medical, cu ajutorul fondurilor stranse pe parcursul acesteia.

Campania se deruleaza in perioada 1 iulie-30 septembrie 2008, isi propune salvarea cat mai multor copii cu probleme cardiace si responsabilizarea opiniei publice cu privire la gravitatea acestor probleme.  La campania „Sansa la viata, sansa la noi amintiri” participa urmatoarele marci Procter&Gamble:  Ariel, Bonux, Tide, Ace, Lenor, Fairy, Pampers, Pampers Wipes, Always, Pantene, Wash&Go, Head&Shoulders, Blend-a-med si Gillette.

Santorini, paradisul alb-albastru
Santorini, paradisul alb-albastru
Cel mai nou articol Video: