Slabeste cu bani putini!

Cu putina grija si imaginatie, felurile preparate nu vor contine multe calorii.
Slabeste cu bani putini!
Slabeste cu bani putini!

In perioade mai dificile din punct de vedere economic, cand trebuie totusi sa continuam eforturile de a slabi, o idee buna este aceea de a consuma mancare gatita. Este mult mai ieftina, dar si mult mai sanatoasa. Iar cu putina grija si imaginatie, felurile preparate nu vor contine multe calorii.

De asemenea, nu vom renunta nici la exercitiile fizice. Exista numeroase surse de inspiratie pentru a putea face miscare chiar si acasa, fara a mai investi intr-un abonament la sala de sport. In fiecare dimineata se poate bea o cafea sau un ceai, fara zahar (eventual cu indulcitor).

ZIUA 1

Mic dejun: 1 ou fiert, o felie de paine integrala prajita
Gustare: 1 grepfrut
Pranz: ghiveci de legume, o felie de paine integrala
Cina: 1 piept de pui la gratar cu salata de muraturi, 1 fruct

ZIUA 2
Mic dejun:  4 linguri de branza de vaci slaba cu 2 biscuiti simpli
Gustare: 1 mar
Pranz: o felie de carne de vita la gratar cu spanac sote, o felie de paine
Cina: 1 cartof mare copt si o salata de varza (cu otet/lamaie si cateva picaturi de ulei)


ZIUA 3
Fara carne
Mic dejun: o felie de paine prajita cu 3 lingurite de magiun
Gustare: 1 pahar cu lapte degresat
Pranz: mancare de mazare sau fasole boabe (cu suc de rosii, ceapa si verdeata), o felie de paine si 1 fruct
Cina: sote de ciuperci (proaspete sau din conserva) cu putin ulei, usturoi si patrunjel verde, o felie de paine

ZIUA 4
Mic dejun:  1 iaurt degresat, 3 linguri de cereale integrale
Gustare: 1 grepfrut
Pranz: peste (copt in folie de aluminiu) si orez fiert, cu verdeata si o lingurita de ulei
Cina: salata verde cu cateva cubulete de sunca presata, masline, miez de nuca si crutoane, stropita cu ulei si otet/suc de lamaie, 1 fruct

ZIUA 5 – Fara carne
Mic dejun: 1 ou fiert, o felie de paine integrala
Gustare: 1 mar
Pranz: ciorba de legume, un bol mic cu paste cu sos de rosii si ciuperci
Cina: o felie de paine cu o felie de tele­mea de vaci, salata din morcovi si telina.

ZIUA 6
Mic dejun: 1 shake din o banana mica si lapte degresat
Gustare: 3 biscuiti simpli
Pranz: supa clara de pui, carne de pui fiarta (din supa, fara piele) si salata de sfecla rosie
Cina: mamaliguta cu 3-4 linguri de branza de vaci slaba

ZIUA 7

Mic dejun: o felie de paine cu o felie de tele­mea de vaci
Gustare: 1 grepfrut
Pranz: supa crema de legume (morcov, telina, cartofi, patrunjel, verdeata si o lingurita de ulei), peste la gratar cu salata verde
Cina: 1 iaurt degresat, salata de mor­cov cu telina si cubulete de pui la gratar

Citeste si Sfaturi pentru o masa fara carne
                  Mihaela Bilic – Ce avem voie sa mancam


Foto:  SHUTTERSTOCK

 

Hot! Pizza, paste si tiramisu la dieta
Hot! Pizza, paste si tiramisu la dieta
Cel mai nou articol Video:
Dr. Matei Bâră: radioterapia în cancerele din sfera ORL