5 alimente de nelipsit în cura de slăbire. Au puține calorii, proteine de calitate și multe fibre

Unele alimente se dovedesc a fi reale piedici în lupta pe care o ducem împotriva kilogramelor în plus. Fie că te înrobesc prin aromă sau prin gust, ele îngrașă. Din fericire, există și alimente care acționează în sens invers.
15.11.2020 | Autor: Paula Rotaru

Broccoli și afinele sunt doar două exemple de alimente care ajută la pierderea greutății în plus. În continuare, îți propunem și alte astfel de legume și fructe care te ajută să mănânci natural și sănătos, slăbind în același timp.

Încearcă să le incluzi în dieta zilnică și vei vedea cum în scurt timp vei arată mai suplă.

Grepfrut

Dacă nu ai încercat niciodată o dietă pe bază de grepfrut, este bine să știi că, în urma cercetărilor făcute, pare a se dovedi eficientă în cele mai multe dintre cazuri.

Un studiu întreprins de oamenii de știință de la o clinică din California a arătat că jumătate de grepfrut consumat înaintea oricărei mese ajută la pierderea kilogramelor în plus.

Cercetătorii au monitorizat efectele fructului sub formă de suc, pulpă și întreg, concluzionând că ultima variantă înregistrează cele mai notabile rezultate.

În plus, efectul acestui aliment-minune nu se oprește aici. Se pare că el conține componente active eficiente în lupta împotriva cancerului.

Sardine

Foarte recomandate celor care vor să slăbească, sardinele s-ar putea dovedi un truc alimentar desăvârșit. În primul rând, ele conțin proteine (care stabilizează glicemia). În al doilea rând, îți vor oferi senzația de sațietate și îți vor stimula metabolismul.

Sardinele sunt o sursă foarte bună de grăsimi monosaturate, substanțe care se regăsesc de obicei în produsele provenite de la animale, care întăresc sistemul cardiovascular și oferă o stare generală de bine.

Sardinele sunt foarte convenabile la preț și ușor de găsit. De asemenea, tocmai pentru că nu sunt considerate niște delicatese, ele nu au nici foarte mulți conservanți.

Dovleac

Un alt aliment-minune împotriva kilogramelor nedorite este dovleacul, care poate fi consumat în aproape orice formă. Fie că este copt, fiert sau conservat, dovleacul este foarte bogat în fibre și nu conține decât 40 de calorii.

Fibrele sunt elemente nutritive vitale atunci când vine vorba de alimentație sănătoasă – îmbunătățesc sistemul imunitar și sporesc rezistența la diverșii factori nocivi care acționează asupra noastră. Te vei simți sătulă și, în plus, este un aliment foarte gustos.

Carne de vită

Carnea este un aliment foarte bun pentru dietă, însă numai dacă este obținută în ferme naturale, care nu hrănesc animalele cu steroizi sau hormoni. Dietele pe bază de proteine sunt ultima recomandare în domeniu a nutriționiștilor. Proteinele stimulează metabolismul, oferă sațietate și te ajută să nu poftești la alte alimente.

Ceai verde

Acest stimulent natural destinat pierderii în greutate nu este un aliment în sine. Cu toate acestea, el reprezintă o soluție reală dacă te-ai hotărât să slăbești. Fiind foarte bogat în antioxidanți, ceaiul verde asigură buna funcționare a sistemului vascular, dar ajută și digestia.

În plus, îmbunătățește circulația sângelui și reglează temperatura corpului. De asemenea, mărește rata cu care se oxidează grăsimile și astfel ajută la pierderea în greutate. Băut zilnic, ceaiul verde îmbunătățește metabolismul.

Dieta pentru fibromialgie
Dieta pentru fibromialgie