Dieta cu supă de roșii – minus 3 kilograme în 7 zile. Cum arată meniul pe o săptămână

13.05.2022
Dieta cu supă de roșii - minus 3 kilograme în 7 zile. Cum arată meniul pe o săptămână
Sursa foto: Shutterstock

Dieta cu supă de roșii oferă rezultate rapide. Poți slăbi o jumătate de kilogram pe zi urmând această dietă! 

Ia aminte totuşi că nutriţioniştii nu recomandă urmarea acestui regim pe o perioadă lungă. În plus, pe parcursul celor 7 zile de dietă este foarte important să consumi minimum 2 litri de lichide zilnic şi să eviţi băuturile alcoolice, sucurile carbogazoase, sarea şi dulciurile de orice fel.

Roşiile sunt recunoscute pentru efectele lor benefice asupra sănătăţii inimii şi pentru capacitatea de a proteja organismul de acţiunea radicalilor liberi. Însă mai au un important efect pozitiv, şi anume te ajută să slăbeşti rapid şi te scapă de toxinele acumulate în corp, fără să îţi privezi organismul de vitaminele şi mineralele de care are nevoie.

Şi pentru că e sezonul supelor uşoare, ne-am gândit că o dietă cu supă de roșii e tocmai ceea ce cauţi. Iată cum arată meniul pentru o săptămână!

Rețetă simplă de supă de roșii

Mai întâi de toate, hai să aflăm cum se face delicioasa supă de roşii. Simplu ca bună ziua!

Se pun la fiert 5-6 roşii mari şi cât mai coapte, se adaugă 2 ardei graşi roşii, 2 morcovi, 2 cepe şi un sfert de ţelină.

După ce s-au fiert bine toate legumele, se scot, se bagă într-un blender, se amestecă, se adaugă puţin piper şi pătrunjel (e bine să eviţi sarea) şi, voila, supa e gata! Pentru o notă de prospețime, servește supa cu 2-3 frunze de busuioc proaspăt.

Dieta cu supă de roșii – ce ai voie să mănânci timp de 7 zile

Iată cum arată dieta de 7 zile cu supă de roșii, care promite să te scape de cel puţin 500 de grame zilnic:

Ziua 1 – poţi mânca supă de roşii dimineaţa, la prânz şi seara. Eventual şi între mese. De asemenea, ai liber la toate fructele din piaţă, mai puţin la banane. Totuși, nu exagera cu fructele!

Ziua 2 – toată ziua supă de roşii cu legume, cu menţiunea că nu trebuie să adaugi cartofi. Această zi nu este la fel de permisivă ca ziua 1 pentru că nu ai voie să mănânci deloc fructe.

Ziua 3 – în această zi ai „dezlegare”, după cum te aşteptai, la supă de roşii, pe lângă care te mai poţi răsfăţa cu 2-3 fructe şi un cartof fiert ori alte legume fierte şi garnisite cu un strop de ulei de măsline.

Ziua 4 – din nou supă de roşii la discreţie, pe lângă care ai voie, surpriză, să mănânci minimum 3 banane şi să bei lapte cât îţi pofteşte inima. Se pare că aceste combinaţii de calorii, potasiu, carbohidraţi, calciu şi proteine echilibrează organismul după cele 3 zile de dietă şi îţi dau energia de care ai nevoie.

Ziua 5 – şi în această zi supa de roşii este nelipsită, fără restricţii privind cantitatea, la care se mai adaugă o porţie de peşte, oricând doreşti (fiert, la grătar sau la abur).

Ziua 6 – este rezervată supei şi fripturii. Da, ai auzit bine! În această zi ai voie să mănânci chiar şi două porţii de friptură de vită sau de pui, însă fără niciun fel de altă garnitură.

Ziua 7 – în această ultimă zi, în care probabil deja ţi se face greaţă numai când auzi supă de roșii, mai ai de suportat încă un bol de supă şi o porţie de orez brun cu garnitură de legume proaspete.

Recomandare video
5 prieteni toxici de care n-ai nevoie în viața ta: pastila de psiho