Combinatiile alimentare inteligente te ajuta sa slabesti

O dieta este eficienta doar daca respecta combinatiile corecte intre alimente. Multe persoane fac greseala de a asocia tipuri de alimente care nu ajuta deloc la pierderea kilogramelor in plus. Combinatiile inteligente iti pot ajuta organismul sa arda caloriile la viteza maxima...
Combinatiile alimentare inteligente te ajuta sa slabesti
Combinatiile alimentare inteligente te ajuta sa slabesti

Top 10 alimente ce contin carbohidrati:

1. fulgi de ovaz;
2. cartofi dulci;
3. orez brun;
4. mix de cereale;
5. paine integrala;
6. paste din grau integral;
7. fasole;
8. mamaliga;
9. couscous;
10. arpacas.

Top 10 alimente ce contin proteine:

1. albus de ou;
2. piept de pui
3. somon;
4. piept de curcan;
5. carne de vita;
6. cod (peste);
7. pastrav;
8. branza de vaca;
9. soia;
10. iaurt/lapte.

Top 10 grasimi sanatoase:

1. avocado
2. nuci
3. seminte de floarea soarelui
4. migdale
5. somon
6. ulei de cocos
7. ulei de masline
8. ulei de canola
9. ulei de porumb
10. ulei de soia

Citeste si: Pasaport pentru frumusete
Dieta la puterea a doua


 

O dieta este eficienta doar daca respecta combinatiile corecte intre alimente.

Multe persoane fac greseala de a asocia tipuri de alimente care nu ajuta deloc la pierderea kilogramelor in plus.

Combinatiile inteligente iti pot ajuta organismul sa arda caloriile la viteza maxima.

Combinatii care dau rezultatele cele mai bune se pot face intre urmatoarele grupe de alimente, respectand procentele indicate:

1. Proteinele

Proteinele sunt importante pentru arderea grasimii abdominale. Puiul, curcanul, tonul si branza fac parte din grupul alimentelor cu proteine. Cantitatea necesara de proteine pe parcursul unei zilei este de 40% din totalul alimentelor pe care le consumi.

2. Carbohidratii

Carbohidratii ajuta organismul sa lucreze “ore suplimentare”. Painea integrala, orezul brun, fulgii de ovaz si legumele verzi apartin acestui grup. Trebuie sa adaugi o parte din aceste produse la masa de zi cu zi pentru a-ti lua cantitatea necesara de glucide, insa nu trebuie sa depaseasca 30% din alimentele consumate intr-o zi.

3. Grasimile sanatoase

Gateste legumele in ulei de susan. Mananca alune si migdale, pentru ca au proprietati ce ajuta la arderea caloriilor.

La pagina urmatoare gasesti o lista cu alimentele cele mai eficiente in arderea grasimilor

Alimente care intaresc sistemul osos
Alimente care intaresc sistemul osos