Vrei să-ţi creşti masa musculară? Iată ce trebuie să mănânci

Dacă alunele şi berea ar fi ingredientele de bază pentru bicepşi de invidiat, atunci am fi înconjurate doar de bărbaţi unul şi unul...Însă, din păcate pentru domni, aceste alimente nu sunt recomandate pentru întărirea masei musculare, ci mai degrabă pentru a favoriza apariţia burţii şi a braţelor lipsite de tonus. Cum nimeni nu îşi doreşte aşa ceva, am descoperit care sunt cele mai indicate alimente pentru creşterea masei musculare iar acestea sunt:
Vrei să-ţi creşti masa musculară? Iată ce trebuie să mănânci

Dacă alunele şi berea ar fi ingredientele de bază pentru bicepşi de invidiat, atunci am fi înconjurate doar de bărbaţi unul şi unul…Însă, din păcate pentru domni, aceste alimente nu sunt recomandate pentru întărirea masei musculare, ci mai degrabă pentru a favoriza apariţia burţii şi a braţelor lipsite de tonus.

Cum nimeni nu îşi doreşte aşa ceva, am descoperit care sunt cele mai indicate alimente pentru creşterea masei musculare iar acestea sunt:

Ouăle – sunt pline de proteine care acoperă nevoile organismului şi au conţinut bogat de vitamine şi minerale, riboflavină, acid folic, fier, fosfor şi zinc care echilibrează nivelul electrolitic şi menţin nivelul energetic pe parcursul zilei. Gălbenuşul din ou conţine vitamina B12 care distruge depozitele de grăsime este indispensabilă pentru contracţia musculară.

Migdalele – sunt printre cele mai bogate surse de alfa tocoferol sau vitamina E, care are proprietăţi antioxidante şi care poate preveni atacul radicalilor liberi asupra organismului. Prin această protecţie este asigurată dezvoltarea rapidă a sistemului muscular şi recuperarea timpurie în urma febrei musculare. De asemenea, un consum regulat de migdale poate scădea cu aproape 67% riscul bolii Alzheimer, o tulburare de memorie ce se agravează constant şi poate afecta limbajul, gândirea, înţelegerea lucrurilor, cititul şi scrisul.

Somonul – este bogat în acizi graşi Omega 3 şi proteine de înaltă calitate care favorizează creşterea masei musculare. De asemenea, consumul de somon poate reduce riscul de boli de inimă şi diabet.

Iaurtul– este combinaţia ideală între proteine şi carbohidraţi şi te pune pe piccioare de ficare dată când simţi că febra musculară îşi face de cap. Indicate sunt sortimentele de iaurt simple care reglează nivelul de insulină, una dintre căile sigure de a preveni durerile muscualre. Iaurtul este unul dintre puţinele alimente care conţine acid linoleic conjugat, un tip de grăsime foarte specială care are rolul de a reduce procentul de grăsime nocivă din corp.

Carnea de vită – este o sursă importantă de fier şi zinc, două elemente-cheie în creşterea masei musculare. De asemenea, este sursă bogată de creatină – sursă suplimentară de energie şi seleniu – mineral care poate împiedica instalarea cancerului de prostată.

Uleiul de măsline – conţine grăsimi mononesaturate care previn durerile de muşchi provocate de exerciţiile intense, dar au şi efect de protecţie asupra colonului şi oaselor, scăzând riscul unor afecţiuni precum cancerul de colon, diabetul şi osteoporoza.

Apa – muşchii sunt formaţi din aproximativ 80% apă, deci trebuie să te menţii hidratat dacă îţi doreşti bicepşi ca în revistă. Specialiştii recomandă consumul zilnic de minimum 2 litri de apă pentru tonifierea pielii şi un risc redus de boli cardiovasculare.

Cafeaua – 2 ceşti de cafea băute înainte cu câteva ore de şedinţa la sală te ajută să fii mai puternic şi să rezişti mai mult exerciţiilor solicitante, sugerează un studiu publicat în Medicine and Science in Sports and Exercise. Dacă ştiţi că aveţi totuşi probleme cu tensiunea, evitaţi cafeaua şi limitaţi-vă la apă.

Lumânarea cu aromă de... pui prăjit!
Lumânarea cu aromă de... pui prăjit!