Cand nu e bine sa faci sport?

Daca aveti un program de sport pe care il respectati cu sfintenie, exista si momente in care trebuie sa incetati activitatea fizica.
Cand nu e bine sa faci sport?
no title

Nu exista medic care sa nu va recomande miscarea alaturi de un regim alimentar natural si echilibrat. Cu toate acestea, daca aveti un program de sport pe care il respectati cu sfintenie, exista si momente in care trebuie sa incetati activitatea fizica.

Iata cand e sanatos sa nu faceti sport.

Daca aveti dureri musculare cauzate de gripa sau raceala, e indicat sa nu faceti exercitii. Sportul nu accentueaza aceste dureri, dar raceala trece intr-un timp mai indelungat. Asa ca, timp de doua saptamani, cat tin astfel de afectiuni, este bine sa evitati sala de sport.

Daca va doare spatele si tot corpul este incordat, se poate ca organismul sa va transmita: „Am nevoie de o mica pauza!”

Daca i-o oferiti timp de cateva zile, puteti sa va reluati programul de sport fara probleme, iar exercitiile sa fie chiar mai eficiente.

Ati exagerat cu munca in ultimul timp? Exces inseamna peste 12 ore pe zi, iar in acest caz nu va suprasolicitati corpul si cu un program de sport. Reluati activitatea sportiva dupa ce „zilele nebune” s-au terminat.

Insomniile exclud activitatea sportiva.
Motivul? Lipsa somnului scade dramatic imunitatea. Pe de alta parta, sportul creste productia hormonului de stres care, la randul lui, va sca­de imunitatea. Nu are rost sa riscati sa ajungeti cu sistemul imunitar la pamant.

Chiar daca se spune ca in timpul menstruaitiei
trebuie sa stati linistite, ei bine, aceasta credinta populara este falsa. Daca aveti cele mai groaznice crampe pe care le-ati simtit vreodata, mergeti la sala de sport si preferati yoga, banda de alergare sau bicicleta.

Orice fel de activitate fizica care imbunatateste activitatea sanguina in zona pelviana reduce intensitatea durerii.

Citeste si Vedetele recomanda mersul pe jos

Sportul regenereaza masa osoasa
Sportul regenereaza masa osoasa