Alimentul pe care trebuie să-l consumi zilnic după 50 de ani

Atât fructele, cât și legumele sprijină starea generală de sănătate, dar în mod special după vârsta de 50 de ani trebuie să consumi spanac.
06.12.2022
Alimentul pe care trebuie să-l consumi zilnic după 50 de ani
Foto: shutterstock

De-a lungul timpului ai auzit de nenumărateori cât de important este să mănânci legume în fiecare zi. Cu cât înaintezi în vârstă, cu atât sunt mai necesarepentru sănătatea ta generală. Atât fructele, cât și legumele sprijină starea generală de sănătate, dar în mod special după vârsta de 50 de ani trebuie să consumi spanac.

Motivul pentru care ar trebui să consumi spanac după vârsta de 50 de ani este pentru că este o sursă excelentă de nutrienți benefici odată cu înaintarea în vârstă, precum calciu, vitamina B12 și potasiu.

Adulții trecuți de 50 de ani trebuie să consume mai mulți nutrienți necesari precum vitamine și minerale pentru a ajuta la un proces de îmbătrânire sănătos. Au nevoie de mai mult calciu pentru a menține densitatea oaselor, mai multă vitamină B12 pentru că absorbția acestei vitamine suferă un declin odată cu vârsta. De asemenea, consumul de proteine de calitate este și el esențial pentru menținerea masei musculare.

Din fericire, spanacul oferă din plin toți cei trei nutrienți, alături de fibre și antioxidanți necesari ca organismul să lupte împotriva inflamațiilor. Bineînțeles, pentru a beneficia de toți acești nutrienți este nevoie să urmezi o dietă echilibrată. Interesant este că toți acești nturienți nu se regăsesc doar în legume. Cele mai bune surse de calciu sunt produsele lactate precum laptele, brânza și iaurtul. Cele mai bune surse de vitamina B12 se regăsesc în proteinele animale precum carnea de vită, ficat, pește, ouă, produse lactate și cereale. Cele mai bune surse de potasiu sunt fructele și legumele, dar și produsele lactate precum laptele și iaurtul.

Urmărește CSID.ro pe Google News
Recomandare video
Salată cu paste și jambon de curcan