Frumuseţe fără foame? DA!

Te-ai săturat de diete, cure şi detoxifieri, dar încă vrei să scapi de kilogramele în plus? Nu este imposibil! Slăbirea nu înseamnă înfometare! Bineînţeles, asta nu înseamnă că poţi să te scufunzi în tort nici că poţi să-ţi iei adio de la sala de sport. Înseamnă doar că pentru a slăbi, nu ai nevoie neapărat de o dietă, ci doar de un stil de viaţă mai sănătos. Iar asta ar trebui să fie scopul fiecărei femei, indiferent dacă vrea sau nu să scape de colăcei!
Frumuseţe fără foame? DA!

Te-ai săturat de diete, cure şi detoxifieri, dar încă vrei să scapi de kilogramele în plus? Nu este imposibil!

Slăbirea nu înseamnă înfometare!

Bineînţeles, asta nu înseamnă că poţi să te scufunzi în tort nici că poţi să-ţi iei adio de la sala de sport.
Înseamnă doar că pentru a slăbi, nu ai nevoie neapărat de o dietă, ci doar de un stil de viaţă mai sănătos. Iar asta ar trebui să fie scopul fiecărei femei, indiferent dacă vrea sau nu să scape de colăcei!

Iată câteva sfaturi care te vor ajuta să fii frumoasă şi sătulă în acelaşi timp!

  • Pentru următoarele trei zile, scrie ceea ce mănânci şi bei, notează cât de des şi cât de mult mănânci
     
  • Efectuează modificări progresive în dieta ta, încearcă să adaugi câte un aliment nou, mănâncă porţii mai mici şi pregăteşte-ţi mâncare într-un mod mai sănătos
     
  • Fereşte-te de sosuri! Dacă nu poţi nici cum să stai de parte de ele, asigură-te că nu conţin făină!
     
  • Consumă lapte degresat în loc de cel normal!
     
  • Evită cafeaua cât de mult posibil sau, încearcă să consumi una decofeinizată.
     
  • Abţine-te de la băuturile alcoolice!
     
  • Încearcă să consumi cât mai puţine lichide în timpul mesei, pentru a evita diluarea sucurilor gastrice.
     
  • Consumă apă între mese!
     
  • Prepară-ţi singură sucurile de fructe. Evită băuturile acidulate şi sucurile fabricate industrial, care conţin zahăr şi conservanţi nocivi!
     
  • Nu sări niciodată peste mese!
     
  • Nu mânca în grabă!
     
  • Consumă cât mai multe fibre, pe care le poţi obţine din salate, legume proaspete sau fructe.
     
  • Foloseşte farfurii şi boluri mici – te va ajuta să mânânci mai puţin. Oamenii, în general, au tendinţa de a umple complet vasul din care mănâncă, ceea ce duce la supraalimentare şi la un discomfort ulterior. Nu uita! Trebuie să mănânci doar cât să nu-ţi mai fie foame, nu până simţi că explodezi!
     
  • Evită prăjiturile pe bază de făină şi grăsimi. Pentru un desert delicios şi răcoritor, bucură-te de un iaurt sau de o lingură de îngheţată light.
Slăbitul îşi ia liber în weekend!
Slăbitul îşi ia liber în weekend!