Alge marine: top 7 sortimente pe care ar trebui să le consumi!

În Orient, algele marine au început să fie consumate cu mii de ani în urmă. Sunt surprinzător de gustoase şi se găsesc în aproape orice supermarket. Algele conţin mai multe minerale decât orice alt aliment. De asemenea, pot conţine o cantitate de calciu chiar de zece ori mai mare decât laptele de vacă şi de opt ori mai mult fier decât carnea de vită.

În Orient, algele marine au început să fie consumate cu mii de ani în urmă. Sunt surprinzător de gustoase şi se găsesc în aproape orice supermarket.

Algele conţin mai multe minerale decât orice alt aliment.

De asemenea, pot conţine o cantitate de calciu chiar de zece ori mai mare decât laptele de vacă şi de opt ori mai mult fier decât carnea de vită.

Există trei categorii de alge, în funcţie de durata expunerii lor la lumină.

Tipuri de alge marine

  • Printre algele brune, foarte răspândite în magazinele naturiste, în bucătăria japoneză şi în localurile cu mâncăruri orientale, se numără Wakame (un ingredient al supei miso), Kombu şi Arame.
  • Dintre algele roşii, folosite ca alimente, fac parte algele dulse (asociate, în special, cu scăderea colesterolului).
  • Algele verzi includ Norí (folosite adesea ca suport pentru sushi).

Deoarece se comercializează adesea sub formă deshidratată, tot ce trebuie să faci este să clăteşti bine algele şi să le pui la înmuiat, astfel încât să devină din nou moi. Pot fi folosite pentru a da aromă oricărui fel de mâncare.

Iată care sunt cele mai cunoscute şi cele mai bune alge, pe care ar trebui să le incluzi în dieta ta măcar de două ori pe săptămână!

Sursa: „Eşti ceea ce mănânci”, Dr. Gillian McKeith