Fitness diva: Michelle Lewin, un corp perfect sculptat!

Michelle cântăreşte 54 de kilograme, însă nu are pic de grăsime, ci este toată numai pacheţele de muşchi. Natura nu a înzestrat-o cu acest corp de zeiţă, ba din contră, a muncit din greu pentru a-l obţine. Dovadă stă o imagine cu ea din 2009 VS 2005. Pe lângă silicoanele care au apărut în peisaj, Michelle este evident un exemplu de muncă asiduă la sala de sport.

Michelle s-a apucat de făcut sport deoarece activa în lumea modelling-ului iar cerinţele erau mari. Aşa a început să frecventeze din ce în ce mai des sala de sport şi pe parcurs au apărut tot felul de oferte de la diverse reviste de fitness sau de la producători de suplimente alimentare.

Diva spune că cea mai bună motivaţie este…oglinda.  “Atunci când te uiţi în oglindă şi vezi cum se formează muşchii ai cea mai mare satisfacţie”, mărturiseşte Michelle. De asemenea, “este foarte motivant să ştii că ai printre fani multe femei, care te iau drept exemplu şi pe care nu vrei să le dezamăgeşti, ci să le inspiri să facă acelaşi lucru pentru a obţine rezultatul dorit.”

Cele trei exerciţii pe care Michelle le adoră sunt: sprinturile (întăresc posteriorul şi ard grăsimile în acelaşi timp), genuflexiunile (ajută la dezvoltarea musculaturii picioarelor) şi ridicările laterale cu greutăţi (perfecte pentru umeri şi braţe).

Te întrebi ce mănâncă Michelle într-o zi normală? Ei bine, vei fi surprinsă. Deşi ai crede că ronţăie o frunză de salată şi bea cât e ziua de lungă apă plată cu lămâie, Michelle e o adevărată gurmandă. E şi de înţeles la urma urmei, dezvoltarea şi menţinerea musculaturii presupune o cantitate mare de proteine.

Printre alimentele care nu lipsesc din regimul alimentar al tinerei se numără ovăzul, pieptul de pui, orezul, somonul, carnea de vită, salatele de legume, broccoli, sparanghelul, spanacul şi, bineînţeles…shake-urile proteice.

Sursa FOTO: Facebook

Pagina 2 din 2
Cel mai nou articol Video:
Armando Lungu: despre vegetarianism și activitatea fizică
Recomandări: