B&B Talk: cum ne îngrijim pielea după 40 de ani VIDEO

Beatrice Osanu şi Bianca Poptean, jurnaliste "Ce se întâmplă, doctore?", vorbesc despre metodele de îngrijire a pielii după 40 de ani.
27.07.2020 | Autori: Beatrice Osanu, Bianca Poptean, Raluca Neagu

Suntem Beatrice Osanu şi Bianca Poptean, jurnaliste „Ce se întâmplă, doctore?”, pasionate de viaţă sănătoasă, la curent cu trenduri, studii, sfaturi de tot felul, intrigate de controverse, hotărâte să le dezbatem într-o manieră relaxată. Explorăm argumente pro şi contra, decise să facem, pe cât posibil, lumină în tot acest ocean de informaţii despre sănătate, diete, sport şi frumuseţe.

În acest episod al discuţiilor noastre sănătoase, vorbim despre un subiect care preocupă toate femeile: este vorba despre îngrijrea pielii după 40 de ani. De fapt, acest capitol important al frumuseţii şi sănătăţii ar trebui să ne preocupe după vârsta de 20 de ani, când pot începe să apară primele semne de îmbătrănire la nivelul pielii.

Primele gesturi de îngrijire încep cu dieta şi obiceiurile bune. Astfel, legumele şi fructele nu trebuie să ne lipsească din alimentaţia zilnică. Fumatul ar trebui abandonat, consumul de alcool redus. Iar sportul ar trebui să devină religie.

Cât priveşte produsele de îngrijire, ele sunt extrem de numeroase la ora actuală. Regula numărul 1 este ca alegerea acestora să ţină cont de tipul de piele. Apoi, ar trebui să fim puţin mai atente la cheltuielile alocate produselor cosmetice. Deseori, cheltuim destul de mulţi bani pe creme, loţiuni şi serumuri, fără ca acestea să aibă mai mult decât un efect cosmetic.

După 40 de ani, ar trebui să luăm în calcul tratamentele estetice de umplere, mezoterapia, laserul, metode medicale dovedite ca fiind eficiente în antiaging. Apoi, se pune problema dacă luăm sau nu suplimente. Unele voci medicale susţin că ne luăm toate vitaminele şi mineralele din alimente. Altele spun că dietele dezechilibrate nu ne furnizează necesarul de vitamine şi minerale. Aşa că sunt situaţii când suplimentele ne ajută şi pot contribui la menţinerea unui aspect plăcut toată viaţa.

Să nu uităm de somn, cel mai bun medicament şi cel mai bun regenerant. Însă somnul trebuie să fie de calitate, de aceea cina uşoară, yoga, meditaţia şi aromaterapia sunt recomandate pentru o bună odihnă!