Tehnici de relaxare după o zi obositoare

Iată care sunt cele mai eficiente tehnici de relaxare după o zi epuizantă!
Autor: Iulia Pocol
Tehnici de relaxare după o zi obositoare

Ştii la ce tip de zi ne referim, nu? Acele zile în care totul pare să meargă pe dos, oboseala şi stresul ating cote maxime şi problemele par să nu se mai termine.

La finalul acestor zile, în care ratăm deadline-uri, întârziem la şedinţe, ne certăm cu superiorii sau simţim că universul e total împotriva noastră, avem nevoie de o sesiune de relaxare imediat cum ajungem acasă.

Iată, deci, care sunt cele mai eficiente tehnici de relaxare după o zi epuizantă:

Opreşte tehnologia

Acest pas este OBLIGATORIU! Uită de telefon, e-mail, Facebook sau alte reţele de socializare. Uită de orice tip de tehnologie. Deconectează-te complet. Contrar a ceea ce crezi, lumea nu se va opri dacă vei fi pe „off” timp de câteva ore!

Fă mişcare

Fă yoga sau pilates, întoată sau aleargă pe bandă, ridică greutăţi sau fă o oră de kangoo jumps. Fă orice tip de mişcare, dar nu sta pe loc! Endorfinele eliberate în timpul mişcării te vor ajuta să te simţi mult mai bine, stresul se va epuiza, iar organismul tău va fi încărcat de energie.

Socializează… live!

Găseşte o persoană sau un grup de persoane de încredere (de preferinţă care să nu aibă legătură cu job-ul tău) şi ieşi în oraş. Du-te la un ceai, la un film sau în parc şi socializează! Vorbeşte cu ei, descarcă-te, învesteleşte-te şi uită, măcar pentru o oră, de evenimentele petrecute în ziua respectivă.

Ieşi în natură

Nu, nu îţi spun să îţi faci bagajul şi să fugi la munte. O plimbare în parc, pe malul unui lac sau într-o pădure de la marginea oraşului te va face să uiţi imediat de probleme. Ia-ţi prietenii şi roagă-i să facă o „mini-drumeţie” cu tine, în cel mai verde loc din oraş sau la cea mai apropiată zonă de natură. Te vei încărca pozitiv mai repede decât crezi.

Citeşte

Lasă-mă să detaliez aici. Citeşte ceva ce nu are legătură cu munca! Un roman siropos, unul poliţist sau chiar nişte reviste glossy! Afundă-te în lectură, savurează o cafea şi încearcă să te desprinzi puţin de realitate.

Bea un pahar de vin

Nu o sticlă, un pahar. După o zi obositoare, un pahar de vin savurat după o cină delicioasă, de preferinţă în compania celor dragi, poate fi exact ce ai nevoie.

3 paşi spre un sistem digestiv sănătos
3 paşi spre un sistem digestiv sănătos
Cel mai nou articol Video: