Exerciţii pentru „mânerele dragostei”. Antrenorii vedetelor te învaţă să scapi de colăcei

Află de la antrenori de top care sunt cele mai bune exerciţii pentru a „topi” colăceii inestetici de pe talie şi coapse.
28.02.2020
Exerciţii pentru „mânerele dragostei”. Antrenorii vedetelor te învaţă să scapi de colăcei

Crezi că 100 de abdomene pe zi te vor scăpa de colăcei? Mai gândeşte-te. În primul rând, fii sinceră şi evaluează-ţi regimul alimentar. Nici un antrenament fizic nu te va ajuta să ajungi la forma pe care ţi-o doreşti dacă nu ai puţină grijă şi la alimentaţie. Apoi, nu orice exerciţiu te ajută să scapi de grăsimea inestetică acumulată în jurul taliei şi coapselor, aşa-numitele „mânere ale dragostei”. Cum, de altfel, nu există exerciţii care să te ajute să scapi de diferite defecte doar din anumite zone ale corpului.

Acea grăsime acumulată sub forma unei brioşe pufoase în jurul taliei şi coapselor tale este foarte încăpăţânată şi nu se dă bătută cu una, cu două, nici nu răspunde la fel de rapid la dietă şi sport în comparaţie cu fesele, să spunem.

Trei antrenori de top îţi dezvăluie secretele pe care li le-au împărtăşit şi celebrităţilor pe care le-au ajutat să fie într-o formă maximă.

Secretele antrenorilor de top pentru a scăpa de colăcei

Gunnar Peterson, antrenorul multor actori de la Hollywood şi al jucătorilor de echipa de baschet Los Angeles Lakers, este susţinătorul alimentaţiei curate, a odihnei suficiente, a evitării stresului, hidratării şi a unui program de exerciţii combinate – HIIT şi cardio – care ard cel mai eficient grăsimile. În schimb, el nu recomandă ridicarea de greutăţi celor care să scape de colăcei, pentru că poate accentua zona care se doreşte a fi ascunsă, din cauza dezvoltării muşchilor oblici.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Things to do in Indy when you’re dead, tired. @nifsindy Love your facility.

O postare distribuită de Gunnar Peterson (@gunnarfitness) pe

Ami Jampolis, o antrenoare de fitness de top din San Francisco, recomandă, de asemenea, exerciţiile HIIT de minimum 3 ori pe săptămână, precum şi circuitele cardio. Programul HIIT include flotări, jumping jack, genuflexiuni şi multe alte tipuri de exerciţii, cu mici pauze luate între acestea, de câteva secunde. Un astfel de antrenament este indicat atât pentru slăbire, cât şi pentru menţinerea sănătăţii inimii.

Mersul pe bicicletă şi statul în planşă pe partea laterală sunt, de asemenea, exemple de exerciţii eficiente pentru a spune adio colăceilor.

Harley Pasternak, nutriţionist şi antrenor renumit, are o abordare puţin mai simplistă: el recomandă „curăţarea” dietei de alimentele nocive, 7 ore obligatorii de somn pe noapte şi minimum 12.000 de paşi efectuaţi zilnic. El susţine că antrenamentul HIIT nu este potrivit tuturor persoanelor, deoarece este foarte intens şi poate creşte pofta de mâncare, năruind astfel efectele benefice obţinute. În clipul de mai jos, soţia acestuia, exemplifică unele mişcări indicate pentru picioare şi coapse apetisante.

Chiar dacă părerile lor diferă mai mult sau mai puţin, antrenorii sunt de acord cu un lucru, şi anume că „pătrăţelele de pe abdomen se obţin în bucătărie, nu la sala de sport”.

Prin urmare, dacă îţi doreşti să întâmpini primăvara într-un corp în care să te simţi bine, stabileşte-ţi un plan alimentar care să te ajute să slăbeşti şi să te menţii pe termen lung şi abia apoi pune-ţi la punct un program de exerciţii fizice, în funcţie de timpul şi banii pe cere îi ai la dispoziţie, dar şi de ceea ce îţi place.

Paula Rotaru
Paula Rotaru
A debutat în presa de sănătate în anul 2011, în redacția Farmacia Ta. Doi ani mai târziu intră în echipa Ce se întâmplă, Doctore?, alături de care este și astăzi. A scris peste 5.000 de articole în acest timp. Ține legătura cu medici din toate specialitățile și vă aduce zilnic ... citește mai mult
Cel mai nou articol Video:
Platou de post rapid de făcut și foarte sănătos