Cum să slăbeşti când dormi: 5 băuturi pe care să le consumi înainte de culcare

Iată cinci băuturi care te pot ajuta să slăbeşti în timp ce dormi.
Cum să slăbeşti când dormi: 5 băuturi pe care să le consumi înainte de culcare
FOTO: shutterstock / Cum să slăbeşti când dormi: 5 băuturi pe care să le consumi înainte de culcare

Ştiai că lipsa somnului poate avea un impact negativ asupra greutăţii? Persoanele care nu dorm suficient (7-9 ore recomandate unui adult) se confruntă cu câteva probleme cu kilogramele în plus. Mulţi dintre ei fac exerciţii fizice cu regularitate şi menţin o dietă echilibrată şi, din fericire, acestea sunt ideale pentru un somn mai bun. Crezi sau nu, există câteva băuturi care joacă un rol important în tot acest proces. Dacă sunt consumate înainte de ora de somn, vei adormi mai repede, calitatea somnului va fi îmbunătăţită şi, totodată se stimulează arderea grăsimilor pe timpul nopţii.

Laptele

Laptele este ideal înainte de culcare, indiferent dacă-l consumi rece sau cald. Este bogat în triptofan şi calciu, care vor avea un impact pozitiv asupra somnului. Pe lângă asta, laptele este o sursă de proteină, mai exact caseină, pe care organismul o absoarbe, iar astfel se previne pierderea masei musculare pe timpul nopţii. Cu cât ai mai multă masă musculară, cu atât mai multe calorii arde organismul în timp ce se odihneşte.

Ceai de ghimbir cu lămâie

Ghimbirul şi lămâia pot activa metabolismul aşadar, de ce să nu le combini? Ceaiul de ghimbir cu lămâie îmbunătăţeşte metabolismul şi funcţionează formbidabil în privinţa sistemului imunitar. Pune câteva bucăţi de ghimbir şi suc proaspăt de lămâie în apă fierbinte, lasă-le timp de 15 minute la infuzat, iar dacă ţi se pare prea amar, îl poţi îndulci cu puţină miere.

Ceai de muşeţel

Dacă îţi este greu să adormi noaptea, ai nevoie de puţin ajutor. Lipsa somnului face organismul să fie mai predispus la boli şi totodată reprezintă un risc major pentru obezitate. Ceaiul de muşeţel are efect calmant şi este folosit pentru tratarea insomniei şi pentru îmbunătăţirea calităţii somnului.

Kefir

Kefirul este făcut din laptele fermentat şi conţine dioxid de carbon. Având un nivel crescut de probiotice, această băutură cremoasă are un efect pozitiv asupra sănătăţii tubului digestiv şi activează metabolismul. În plus, kefirul este bogat în proteine.

Lapte de soia

Un shake protein cu lapte de soia înainte de culcare este esenţial dacă vrei să slăbeşti în timp ce dormi Laptele de soia este bogat în aminoacizi triptofan, similar laptelui de vacă, care scade concentraţia de cortizol (hormonul de stres) din sânge.