Pentru oase sănătoase, consumaţi zilnic fructe în coajă lemnoasă

Până acum, laptele era cel mai elogiat aliment în ceea ce priveşte efectele sale pozitive asupra dezvoltării şi menţinerii sănătăţii oaselor, însă studii recente ne arată că şi nucile, migdalele, cajuul şi alte fructe în coajă lemnoasă sunt la fel de eficiente în prevenirea demineralizării osoase, responsabilă de apariţia osteoporozei.
Pentru oase sănătoase, consumaţi zilnic fructe în coajă lemnoasă

Până acum, laptele era cel mai elogiat aliment în ceea ce priveşte efectele sale pozitive asupra dezvoltării şi menţinerii sănătăţii oaselor, însă studii recente ne arată că şi nucile, fisticul, migdalele, cajuul şi alte fructe în coajă lemnoasă sunt la fel de eficiente în prevenirea demineralizării osoase, responsabilă de apariţia osteoporozei.

Laptele este bogat în calciu, însă fructele în coajă lemnoasă sunt o sursă extraordinară de magneziu, fără de care calciul nu ar putea ajunge acolo unde este nevoie de el.

Studiul a fost prezentat în cadrul întâlnirii anuale din Washington pe teme de sănătate în pediatrie, iar concluziile sugerează că, pe lângă un consum regulat de lapte, copiii trebuie să primească şi alimente bogate în magneziu, precum seminţe de dovleac, ovăz, ciocolată cu conţinut crescut de cacao, migdale, iaurt, linte, banane şi legume cu frunze verzi.