Jos cu burta după Sărbători!

Sărbătorile de iarnă trec ca un taifun prin regimul şi asupra siluetei multora dintre noi, iar cea mai mare şi evidentă problemă care ne rămâne drept dovadă a “distracţiei vinovate de sezon” este burta. Că nu ne mai încape în blugi sau că se revarsă peste betelia fustei, trebuie musai disciplinată.
09.01.2013
Jos cu burta după Sărbători!

Sărbătorile de iarnă trec ca un taifun prin regimul şi asupra siluetei multora dintre noi, iar cea mai mare şi evidentă problemă care ne rămâne drept dovadă a “distracţiei vinovate de sezon” este burta. Că nu ne mai încape în blugi sau că se revarsă peste betelia fustei, trebuie musai disciplinată.

Iată 3 sfaturi de efect: 

1. Încercaţi exerciţiile izometrice. Acestea presupun contracţia musculară şi menţinerea poziţiei (gândiţi-vă la felul în care pozează participanţii la concursurile de bodybuilding). Adaptaţi acest principiu la programul zilnic de abdomene: menţineţi musculatura încordată timp de 6-10 secunde, apoi relaxaţi-o alte 6 -10 secunde. Repetaţi de 10-20 de ori. 

2. Nu ignoraţi nici o grupă musculară. Lucraţi abdominalii superiori, dar şi musculatura oblică pentru a topi nu doar burta, dar şi aripioarele. 

3. Respiraţi corect pentru că în caz contrar nu veţi rezista antrenamentului şi îl veţi abandona rapid. Inhalaţi când contractaţi muşchiul, expiraţi când îl detensionaţi.

Citeşte şi: Slăbirea, faza de platou

Dă burta jos şi vei avea un somn mai bun!

Când trebuie să faci exerciţii fizice în timpul zilei pentru a slăbi

Diana Suciu

Diana Suciu este un jurnalist cu experienţă în realizarea de ştiri şi articole pentru on line, fiind unul dintre primii redactori ai site-ului “Ce se întâmplă, doctore?”. De-a lungul timpului, Diana Suciu a scris sute de ştiri, articole şi interviuri atât pentru revista “Ce se întâmplă, ... citește mai mult

Recomandare video
Dr. Simona Fătulescu: ce probleme pot ascunde durerile de genunchi