De ce e important să faci sport constant şi să mănânci sănătos

De când am început programul de modelare corporală pentru vară, mi-am dat seama încă o dată cât de important este să fii consecvent în orice faci, dar mai ales în sport. Ştiam deja că orice pauză mai mai mare de două săptămâni echivalează cu o scoatere din circuit şi că nu am cum să compensez mersul la sală cu cele câteva abdomene şi genuflexiuni făcute la domiciliu.
De ce e important să faci sport constant şi să mănânci sănătos

De când am început programul de modelare corporală pentru vară, mi-am dat seama încă o dată cât de important este să fii consecvent în orice faci, dar mai ales în sport. Ştiam deja că orice pauză mai mai mare de două săptămâni  echivalează cu o scoatere din circuit şi că nu am cum să compensez mersul la sală cu cele câteva abdomene şi genuflexiuni făcute la domiciliu.

Şi nici măcar 10 mii de paşi pe zi nu pun inima la lucru aşa cum o face un antrenament intens. Evident că disciplina din sport trebuie să se regăsească în farfurie, dar mai ales în programul de mese, pentru a obţine mult doritul stil de viaţă sănătos. Lucrând alături de Anca Bucur, la World Class, într-un program susţinut, de 3, 4 sesiuni pe săptămână, care combină exerciţiile cardio cu cele cu greutăţi, am înţeles că acesta este drumul drept, spre un tonus de invidiat.

Asta nu înseamnă că nu există obstacole: o zi mai încărcată, o tentaţie culinară care te mai distrage de la shake-ul tău de seară, traficul aglomerat, oboseala care te trage la somn, prăjitura de la ziua colegului, diverse drumuri şi întâlniri care te împiedică să te hidratezi ca la carte. Dar cumva jonglând cu toate acestea, m-am trezit că au trecut deja două luni de program şi că am obţinut următoarele rezultate:

1.Mai puţină celulită şi mai mult tonus muscular.

2. Mai puţine kilograme pe cântar.

3. O mai bună stare generală a organismului.

4. Un plus de disciplină alimentară datorată şi programului de nutriţie Herbalife, extrem de uşor de pus în practică, cu shake-uri înlocuitoare de masă, batoane proteice, supă de roşii şi soia prăjită.

5. O energie bună pe care o pun pe seama hidratării cu apă şi suc de Aloe de la Herbalife şi suplimentelor cu vitamine şi Omega 3.

Am intrat pe ultima sută de metri şi sper ca sportul şi programul de 3 mese şi două gustări să-mi devină un stil de viaţă chiar pe viaţă. 🙂

 

Recomandări:
5 reguli de la care nu mă abat ca să slăbesc sănătos
5 reguli de la care nu mă abat ca să slăbesc sănătos
Micul dejun perfect
Micul dejun perfect