5 exerciţii care mă ajută să slăbesc şi să-mi tonifiez musculatura

Visam la un antrenament cu Anca Bucur, Miss Fitness Univers, încă de când am făcut cu ea primul pictorial pentru revista “Ce se întâmplă, doctore?”.
5 exerciţii care mă ajută să slăbesc şi să-mi tonifiez musculatura

Visam la un antrenament cu Anca Bucur, Miss Fitness Univers, încă de când am făcut cu ea primul pictorial pentru revista “Ce se întâmplă, doctore?”. Şi am ştiut cu precizie că îl voi face într-o bună zi după ce i-am urmărit în iarnă prestaţia la concurs şi am avut revelaţia că are atât de multă energie de oferit încât nu numai că i-a dominat pe americani, cunoscuţi pentru pasiunea lor pentru fitness, dar se pare că bucuria şi pasiunea ei pentru sport, mişcare, dans, viaţă sănătoasă sunt practic inepuizabile.

Aşa că vestea că mă voi antrena cu Anca, având susţinerea Herbalife pe zona de nutriţie pentru a-mi transforma silueta, a fost provocarea anului 2016 pentru mine. Şi numai după câteva sesiuni de sport la World Class, în care am făcut faţă efortului şi datorită băuturii Hydrate din gama Herbalife 24, dar şi shake-urilor proteice înlocuitoare de masă F1, mi-am făcut lista exerciţiilor care mi-au devenit prietene şi datorită energiei cu care sunt explicate şi exemplificate de Anca. Iată-le!

1.Genuflexiuni. La început, le făceam mai greu, poate şi din cauza kilogramelor în plus. Acum, îmi dau seama că nu aş putea lăsa să treacă o zi fără să le fac, pentru că sunt exerciţiile perfecte pentru coapse şi fese.

2.Fandările. Sunt surorile puţin mai dificile ale genuflexiunilor, dar dacă le execut în cadrul programelor de Body Pump, simt că pot să le fac faţă datorită structurii echilbrate a orelor respective.

3.Abdomenele. Am ajuns la performanţa de a face câteva sute, în diverse combinaţii şi deja abdomenul începe să se contureze frumos. Bine, mai am ceva până la pătrăţelele din reviste.

4.Exerciţiile cu greutăţi şi flotările. Braţele nu au fost niciodată punctul meu forte, dar acum încep să le antrenez la fel de intens ca pe membrele inferioare. Plaja nu iartă pielea flască. 🙂

5.Cycling. Dacă reuşesc să trec de primele 20 de minute, simt că zbor pe bicicletă. Şi încă un motiv de bucurie este şi faptul că după o oră de pedalat intens, numărul caloriilor arse este de câteva sute.

Aşa că după acest program alături de Anca şi Herbalife, simt că aceste exerciţii vor fi prietenele mele pe viaţă. 🙂