3 metode prin care poţi slăbi FĂRĂ dietă

Când ne rontunjim cu câteva kilograme primul nostru gând este să trecem la regim. Când, de fapt, dacă am face nişte mici schimbări în stilul de alimentaţie, kilogramele nepoftite ar pleca de bunăvoie fără să ne chinuim prea mult.
3 metode prin care poţi slăbi FĂRĂ dietă

 

Când ne rontunjim cu câteva kilograme primul nostru gând este să trecem la regim. Când, de fapt, dacă am face nişte mici schimbări în stilul de alimentaţie, kilogramele nepoftite ar pleca de bunăvoie fără să ne chinuim prea mult. 
 
1. Învăţaţi să vă controlaţi porţiile. Nu, nu, nu, porţiile normale, fireşti, cele cu care organismul se simte bine nu sunt acelea cât nişte monştri din restaurante. Nu sunt nici acelea minuscule din dietele dure. Sunt undeva la mijloc. Bucata de carne ar trebui să fie cât podul palmei, bucăţica de unt cât un vârf de deget, porţia de orez – cât ai curpinde într-un pumn. 
 
2. Cumpăraţi farfurii mai mititele. Acest sfat îl completează cumva pe primul şi vă poate fi de foarte mare folos. Un studiu-test făcut la americani spune că dacă ne micşorăm farfuriile, astfel încât să tăiem cam 100-200 de calorii zilnic, am pierde şi între 4 şi 9 kilograme pe am. Studiul spune că aceia care au făcut schimbarea, nu au simţit niciun fel de senzaţie de foame, după ce au redus din generozitatea farfuriilor. 
 
3. Aplicaţi regula 80-20. N-o să fie uşor pentru că se bate cumva cap în cap cu îndemnurile din copilărie legate de dacă nu manânci tot din farfurie… Ei, regula 80-20 vine din faimoasa insulă Okinawa, cunoscută pentru oameni slabi şi sănătoşi.

Aceştia se opresc din mâncat când se simt 80% sătui. Au chiar şi un nume pentru acest obicei natural de slăbit – hara hachi bu. La masa viitoare, aproximaţi cât ar veni 20% din farfuria plină, puneţi deoparte cantitatea şi vedeţi cum vă simţiţi. 

 
Sfaturi pentru o dietă sănătoasă şi echilibrată găsiţi şi pe www.pofticioasa.ro