Dieta de post – minus 3 kilograme în doar 7 zile!

Dacă tot suntem în post, ne-am gândit că o dietă ar prinde tare bine, mai ales că abundenţa de legume şi fructe proaspete din pieţe ne face cu ochiul. Cum ar fi ca într-o săptămână să scapi de 3 kilograme şi de o mare parte din toxinele acumulate de-a lungul iernii?
Dieta de post – minus 3 kilograme în doar 7 zile!

Dacă tot suntem în post, ne-am gândit că o dietă ar prinde tare bine, mai ales că abundenţa de legume şi fructe proaspete din pieţe ne face cu ochiul. Cum ar fi ca într-o săptămână să scapi de 3 kilograme şi de o mare parte din toxinele acumulate de-a lungul anului?

Nu este imposibil, dar nu trebuie ţinută pe termen lung, pentru că proteinele lipsesc în mare parte, deci nu vei fi foarte energică şi nici nu te vei simţi prea sătulă.

Vei vedea că pe parcursul celor 7 zile se pune accentul pe verzituri şi praz în mod deosebit, care au foarte puţine calorii, au un gust puternic şi fresh în acelaşi timp şi sunt bogate în antioxidanţi, care protejează sistemul imunitar.

Iată cum arată planul alimentar pentru mic dejun, prânz şi cină în cele 7 zile de dietă:

LUNI
 

Mic dejun:

  • două felii de pâine prăjită cu miere, 200 ml suc natural de fructe.

Prânz:

  • supă de lobodă, mâncare de praz cu măsline.

Cină:

  • salată de crudităţi (salată verde, roşii, ridichi, ceapă verde), tofu.

MARŢI


Mic dejun:

  • salată de roşii, brânză de soia, două felii de pâine prăjită.

Prânz:

  • supă de lobodă, mâncare de praz cu sos de roşii şi măsline.

Cină:

  • spanac cu o felie de pâine prăjită, limonadă cu miere.

MIERCURI
 

Mic dejun:

  • salată de fructe.

Prânz:

  • supă de lobodă, ciuperci la grătar.

Cină:

  • doi cartofi fierţi cu mirodenii şi o salată verde cu o linguriţă de ulei de măsline.

JOI


Mic dejun:

  • două felii de pâine prăjită cu miere, 200 ml suc natural de fructe.

Prânz:

  • supă de lobodă, mâncare de ştevie.

Cină:

  • salată de crudităţi (salată verde, roşii, ridichi, ceapă verde), tofu.

VINERI
 

Mic dejun:

  • salată de roşii, ridichi, tofu (brânză de soia), două felii de pâine prăjită.

Prânz:

  • supă de praz, mâncare de ştevie.

Cină:

  • doi cartofi fierţi cu mirodenii, salată verde.

SÂMBĂTĂ


Mic dejun:

  • salată de fructe de sezon.

Prânz:

  • supă de praz, ciuperci la grătar.

Cină:

  • salată de crudităţi, brânză de soia.

DUMINICĂ


Mic dejun:

  • două felii de pâine prăjită cu miere, 200 ml suc natural de fructe.

Prânz:

  • supă de praz, spanac cu două felii de pâine prăjită.

Cină:

  • doi cartofi fierţi cu mirodenii, salată verde.