Cea mai bună cafea pentru accelerarea metabolismului. Te ajută să slăbești

Dacă ești consumator înrăit de cafea, nu trebuie să renunți la ea pentru a-ți accelera metabolismul. Bea cafea cu lapte fără grăsimi!
02.08.2022
Cea mai bună cafea pentru accelerarea metabolismului. Te ajută să slăbești
Foto: shutterstock / Cea mai bună cafea pentru accelerarea metabolismului. Te ajută să slăbești

Nu toate persoanele au un metabolism care să funcționeze a fel. Persoanele care au un metabolism mai lent, ajung să se îngrașe mai ușor. Deși acesta se modifică odată cu înaintarea în vârstă, niciodată nu este prea târziu să faci câteva modificări care să-l ajute. Sportul, odihna și consumul de alimente care ard grăsimile sunt de mare ajutor. Chiar și micile ajutări precum alegerea altor băuturi joacă un rol important.

Dacă ești consumator înrăit de cafea, din fericire nu trebuie să renunți la această băutură pentru a-ți accelera metabolismul. Dacă o consumi cu prea mulți aditivi, ar trebui să te gândești mai bine la acest aspect și să-ți schimbi decizia.

Oricât de multe reclame vezi pe Internet despre alimente care cresc semnificativ metabolismul, multe dintre acestea nu sunt atât de eficiente. Cel mai bun mod însă de a-ți consuma cafeaua pentru a-ți accelera metabolismul este să bei cafea cu lapte fără grăsimi. Acesta conține proteine, nutrienți și este bogat în calciu. În plus, când vorbim de cafea cu lapte fără grăsimi, aceasta conține mai puține calorii față de cafeaua cu frișcă.

Laptele fără grăsimi oferă aceeași cantitate de proteine, vitamine și minerale precum laptele normal, dar este o variantă mai bună pentru metabolism. Potrivit USDA, 236ml de lapte fără grăsimi conțin peste 8 grame de proteine și 325 miligrame de calciu.

Consumul de alimente și băuturi bogate în proteine ajută la menținerea metabolismului, arată o cercetare publicată în American Journal of Physiology-Endocrinology and Metabolism. Cercetarea arată că participanții care au consumat de două ori mai multă proteină față de cantitatea recomandată de specialiști au un echilibru de proteine mai mare, dar și o sinteză mai bună a proteinelor la nivel muscular. Asta înseamnă că este mai ușor să-ți menții și să-ți crești masa musculară.

La rândul lui, calciul afectează metabolismul. Potrivit unei cercetări publicate în Journal of Clinical Endocrinology and Metabolism, o dietă redusă îm calciu este asociată creșterii în greutate. Atunci când consumi suficient calciu, procesul de slăbire este mai eficient.

Recomandare video
Dr. Răzvan Stavri, SANADOR: cum se tratează eventrația sau hernia incizională