10 super-alimente benefice în cura de slăbire

Pentru că nici o dietă nu mai funcţionează şi pentru că ne-am cam săturat de sala de sport, de orele de Pilates şi de restricţia tuturor bunătăţilor, am decis să căutăm câteva alimente „minune” care să facă lucrurile mai uşoare pentru noi.
10 super-alimente benefice în cura de slăbire

Pentru că nici o dietă nu mai funcţionează şi pentru că ne-am cam săturat de sala de sport, de orele de Pilates şi de restricţia tuturor bunătăţilor, am decis să căutăm câteva alimente „minune” care să facă lucrurile mai uşoare pentru noi.

Şi făcând această „muncă de cercetare” am descoperit câteva, cu adevărat, super-alimente care ne pot ajuta să scăpăm mai uşor de încăpăţânatele kilograme în plus.
 

Merele un măr pe zi te poate ajuta să îţi menţii silueta ideală, fiind gustarea perfectă înainte de o masă copioasă, gustare care te va ajuta să arzi mai uşor câteva calorii. În plus, antioxidanţii din mere pot să ajute la buna funcţionare a metabolismului şi la îngreunarea depunerii de grăsime.

Ovăzul – este extrem de sănătos şi un excelent aliat în cura de slăbire. Pentru a obţine rezultatul maxim, încearcă să consumi tărâţe de ovăz, care sunt mai puţin procesate şi conţin o cantitate mai mare de fibre.

Lintea – supranumit „alimentul abdomenului perfect”, lintea are un conţinut bogat de fibre, benefice organismului, ajutând la menţinerea nivelului optim al insulinei din organism şi la arderea accelerată a grăsimilor.

Fructele goji – gustoase şi sănătoase, fructele goji ar putea fi soluţia ideală dacă eşti în căutarea unui ajutor în cura de slăbire. Cu un conţinut extrem de scăzut în calorii şi 18 amino-acizi în compoziţie, fructele goji sunt o sursă excelentă de proteine sănătoase, benefice în diete.

Somonul sălbatic – nu numai că acizii graşi esenţiali din somon ajută la menţinerea sănătăţii ideale, dar aceşti acizi graşi, Omega-3, ajută şi la îmbunătăţirea nivelului de insulină din organism, încurajând formarea şi tonifierea muşchilor şi ajutând la arderea grăsimii din zona abdomenului.

Afinele – toate fructele de pădure sunt benefice dietei şi sănătăţii tale, dar afinele sunt printre favoritele noastre. Au cel mai ridicat conţinut de antioxidanţi dintre toate fructele comune şi un conţinut ridicat de fibre (3.6/100g). Aşadar, când ţi-e poftă de ceva bun, dar permis în dietă, o porţie de afine proaspete este gustarea perfectă!

Untul de arahide – o porţie mică de unt de arahide poate să scadă considerabil indicele glicemic („unitate de măsură” pentru efectul alimentelor în sânge), studiile arătând că persoanele care au consumat pâine albă, de exemplu, alături de puţin unt de arahide au avut un conţinut mai scăzut de zahăr în sânge, decât cele care au consumat felia de pâine goală.

Chili – un motiv pentru a consuma alimentele foarte picante? „Trezirea” metabolismului! Cel mai important component din chili (sau din ardeiul iute), capsaicina, are un efect termogenic ridicat, „obligând” organismul să ardă mai multe calorii decât în mod normal.

Iaurtul – nutriţioniştii îl recomandă din ce în ce mai des şi pe bună dreptate. Plin de proteine şi grăsimi sănătoase, iaurtul poate fi alimentul perfect pentru obţinerea şi menţinerea senzaţiei de saţietate pentru un timp mai îndelungat, păstrând normal nivelul zahărului din sânge şi ajutând la arderea mai rapidă a caloriilor.

Parmezanul – renunţă odată pentru totdeauna la sortimentele de brânzeturi „scăzute în grăsimi” şi alege să consumi, în schimb, un sortiment de brânză „adevărată”. Studiile arată că femeile care au consumat zilnic o porţie de lapte sau brânză cu un conţinut NORMAL de grăsime au fost „predispuse” la păstrarea siluetei ideale pe termen lung.