Alimente pentru un păr strălucitor

Toate ne dorim să avem o podoabă capilară fără cusur pentru că, se ştie, un păr strălucitor, care radiază de sănătate, va întoarce toate capetele şi ne va conferi o mai mare încredere în forţele proprii. Dar, pentru a ajunge la acest rezultat, nu este suficient doar să folosim şamponul şi balsamul potrivite, ci trebuie să adoptăm şi o dietă adecvată.
Alimente pentru un păr strălucitor

Toate ne dorim să avem o podoabă capilară fără cusur pentru că, se ştie,  un păr strălucitor, care radiază de sănătate, va întoarce toate capetele  şi ne va conferi o mai mare încredere în forţele proprii.

Dar, pentru a ajunge la acest rezultat,  nu este suficient doar să folosim şamponul şi balsamul potrivite, ci trebuie să adoptăm şi o dietă adecvată.
 

Stilul de viaţă, factorii genetici şi dieta necorespunzătoare pot fi inamicii principali ai părului sănătos. Singurul remediu cu adevărat eficient şi cu rezultate pe termen lung pentru a scăpa de toate problemele legate de păr poate fi găsit în dietă.

Mai jos sunt cinci alimente care te ajută să dobândeşti podoaba capilară mult visată:

Somonul

Somonul este alimentul ce îţi completează frumuseţea. Bogat în acizi graşi Omega 3, somonul este, de asemenea, o sursă excelentă de proteine, vitamina B 12 şi fier. Acizii graşi Omega 3 din somon asigură sănătatea scalpului, de aceea niciun alt aliment nu îi poate lua locul. Un deficit de Omega 3 îţi poate deteriora părul şi îţi poate usca scalpul.
În cazul în care eşti vegetariană, nu trebuie să-ţi faci griji! Consumă câte două linguriţe de seminţe de in zilnic şi vei beneficia de aceleaşi proteine ca şi cele din somon.

Legumele

Legumele precum spanacul, broccoli şi sfecla sunt surse excelente de vitamina A şi C care ajută în producerea sebumului pentru scalp. Sebumul este substanţa uleioasă secretată de foliculii părului care funcţionează asemenea unui balsam de păr. În plus, consumând aceste legume beneficiem şi de fier şi calciu.

De asemenea, cartofii dulci sunt o sursă excelentă de betacaroten şi ajută la producerea uleiurilor naturale de la nivelul scalpului, prevenind apariţia mătreţii, a uscăciunii sau a mâncărimii. Alte surse bogate de betacaroten sunt morcovii, pepenele galben, mango, dovleacul şi caisele.

Ouăle

Cu siguranţă ouăle sunt cea mai bună sursă de proteine. Aceste proteine din ouă sunt benefice pentru păr pentru că îl face mai rezistent şi îl ajută să crească mai repede.

Nucile

Un consum regulat de nuci este benefic părului şi scalpului tău. Nucile de Brazilia sunt cea mai bună sursă naturală de seleniu, un mineral important pentru sănătatea scalpului. Pe lângă nuci, mai sunt şi alunele care conţin acid alfa-linolenic, un tip de acid gras Omega 3 care îmbunătăţeşte rezistenţa firului de păr. Alunele de caju, nucile pecan şi migdalele au, de asemenea, aceleaşi beneficii.

Morcovii

Morcovii sunt foarte buni pentru sănătatea scalpului, fiind o sursă foarte bună de vitamina A. Din moment ce sănătatea scalpului este foarte importantă pentru un păr sănătos, este recomandat să includeţi morcovi în alimentaţia voastră consumaţi ca atare sau în salate. De asemenea, puteţi consuma şi suc de morcovi. Morcovii revitalizează părul deteriorat şi uscat lăsându-l strălucitor şi revitalizat.

Aşa că nu mai aşteptaţi şi includeţi aceste alimente în dietă pentru un păr sănătos în mod natural!

Învaţă puterea trainică a negrului!
Învaţă puterea trainică a negrului!