Sportul, doar pentru slăbit?

Pierderea în greutate nu este singurul motiv pentru care ar trebui să faci exerciţii fizice. A nu se confunda antrenamentele făcute pentru menţinerea în formă cu cele făcute pentru a slăbi, atenţionează aceeaşi Lauren Boggi.
Sportul, doar pentru slăbit?

Pierderea în greutate nu este singurul motiv pentru care ar trebui să faci exerciţii fizice. A nu se confunda antrenamentele făcute pentru menţinerea în formă cu cele făcute pentru a slăbi, atenţionează Lauren Boggi, expert în fitness.

Exerciţiile fizice cu scopul de a ne menţine în formă au efect în întărirea sistemelor din întregul organism pentru activităţile zilnice. Activitatea fizică te ajută să îţi controlezi greutatea, să îţi faci oasele şi muşchii mai puternici, să îţi îmbunătăţeşti sănătatea mentală şi dipoziţia generală şi să reduci riscul de boli cronice, diabet şi chiar unele tipuri de cancer.

De asemenea, doamnele care îşi doresc o creştere în masa musculară, dar se tem că dacă vor ridica haltere cu greutate ridicată vor avea un corp inestetic, sunt sfătuite să ignore acest mit şi le este recomandat în schimb folosirea greutăţilor de 2, 3,5, 4, 5 şi chiar 7 kilograme pentru că, în cele mai multe cazuri, acestea nu au efecte negative asupra constituţiei.

Lauren Boggi explică: „În primul şi în primul rând, noi, femeile, nu producem suficient testosteron pentru ca masa musculară să crească. De fapt, numai unele tipuri de copr sunt genetic predispuse la câştigarea rapidă de masă musculară.”