Mergi la sală dar nu slăbeşti? Află motivele

Specialiştii americani au întocmit lista celor mai frecvente 5 greşeli pe care le facem în timpul antrenamentelor şi din cauza cărora riscăm să nu obţinem rezultate optime: consumăm prea puţine grăsimi, folosim băuturi de sport fără să avem cu adevărat nevoie de una (aveam doar dacă facem exerciţii pentru mai mult de 90 de minute sau dacă antrenamentul are loc în condiţii de umezeală şi temperaturi înalte), evităm masa de după antrenament de teamă să nu punem la loc ce am dat jos prin efort, consumăm proteine exclusiv după antrenamente, dublăm cinele de recuperare.
Mergi la sală dar nu slăbeşti? Află motivele

Specialiştii americani au întocmit lista celor mai frecvente 5 greşeli pe care le facem în timpul antrenamentelor şi din cauza cărora riscăm să nu obţinem rezultate optime: consumăm prea puţine grăsimi, folosim băuturi de sport fără să avem cu adevărat nevoie de una (aveam doar dacă facem exerciţii pentru mai mult de 90 de minute sau dacă antrenamentul are loc în condiţii de umezeală şi temperaturi înalte), evităm masa de după antrenament de teamă să nu punem la loc ce am dat jos prin efort, consumăm proteine exclusiv după antrenamente, dublăm cinele de recuperare.

De asemenea, cercetătorii au concluzionat că niciuna dintre soluţiile găsite până în prezent pentru pierderea în greutate nu este la fel de eficientă şi în acelaşi timp ieftină precum consumul de apă.

Brenda Davy, profesor la Universitatea Virginia Tech din SUA, spune că apa ajută la diminuarea senzaţiei de foame şi la reducerea absorbţiei de calorii.

Această concluzie este susţinută de un studiu care arată că femeile care consumă mai multă apă în timpul dietei slăbesc mai mult decât cele care beau sub 1 litru de apă pe zi. Aşa că ştiţi ce aveţi de pus în geanta de antrenamente…