Eşti sensibilă la schimbările vremii?

Studiile arată că 1 persoană din 3 reacţionează la schimbările bruşte ale vremii. Din motive necunoscute, femeile suferă de 2 ori mai mult decât bărbaţii. Te simţi epuizată, ai ameţeli, transpiri puternic, nu ai astâmpăr, ai dureri de tipul migrenei? E timpul să iei urgent măsuri!
Eşti sensibilă la schimbările vremii?

Studiile arată că 1 persoană din 3 reacţionează la schimbările bruşte ale vremii. Din motive necunoscute, femeile suferă de 2 ori mai mult decât bărbaţii. Te simţi epuizată, ai ameţeli, transpiri puternic, nu ai astâmpăr, ai dureri de tipul migrenei? E timpul să iei urgent măsuri!

Pentru a dobândi o toleranţă la schimbările de vreme, trebuie să lucrăm la “clătirea” sintemului nervos şi a vaselor de sânge, recomandă dr. Mikhail Tombak, autoritate mondială de seamă în domeniile sănătăţii şi longevităţii. Efectuează cu regularitate următoarele metode, care te vor ajuta să îţi pui în funcţiune mecanismele de apărare şi să faci din vreme un aliat.

Masaj relaxant al mâinii

Această metodă de masaj relaxează sistemul nervos, îmbunătăţeşte circulaţia, îmbunătăţeşte vederea şi încetineşte procesul de îmbătrânire. Tot ce trebuie să faci este să te aşezi confortabil, să relaxezi muşchii (în special muşchii feţei) şi să închizi ochii. Imaginează-ţi că te afli într-un peisaj natural, de pildă cu ocean, păduri sau munţi.

Inspiră adânc pe nas şi expiră uşor pe gură, cu buzele rotunjite. Când te vei simţi relaxată, începe să masezi degetul mic al mâinii stângi între degetul opozabil şi arătătorul mâinii drepte. Mişcarrea ar trebui să imite strângerea unui şurub. Continuă să masezi celelalte degete ale mâinii stângi, după care fă acelaşi lucru cu mâna dreaptă. Fiecare deget ar trebui să fie masat cam 1 minut.

Pagina 1 din 3
De ce are nevoie creierul de odihnă?
De ce are nevoie creierul de odihnă?