Cum să rămâi în formă în timpul iernii!

Iarna prezintă cea mai mare provocare atunci când îţi doreşti să rămâi în formă sau chiar să slăbeşti. Afară e frig, se întunecă repede, apare gheaţa şi ninge.
Cum să rămâi în formă în timpul iernii!

Iarna prezintă cea mai mare provocare atunci când îţi doreşti să rămâi în formă sau chiar să slăbeşti. Afară e frig, se întunecă repede, apare gheaţa şi ninge.

În plus, iarna înseamnă sărbători. Doar pentru că nu poţi să ieşi afară pentru o tură de parc, nu înseamnă că nu puteţi slăbi. Ba chiar există multe modalităţi prin care puteţi să realizaţi acest lucru.

Că alegeţi scările in locul liftului sau că faceţi 10 minute de exerciţii pentru a vă încălzi dimineţile somnoroase, orice fel de mişcare ajută! Iarna vine cu propriile activităţi şi caracteristici unice, de care ar trebui să ne bucurăm şi să ne folosim.

Sporturile de iarnă sunt unele dintre cele mai eficiente modalităţi de a face sport. Patinajul, schiatul sau snowboarding-ul sunt un cocktail extraordinar de adrenalină, sport şi voie bună. Şi, nu uita, nu eşti niciodată prea în vârstă să te dai cu sania, sau chiar cu punga!

Antimpul racoros este perfect şi pentru a consuma anumite tipuri de legume şi fructe bogate în vitamine. Merele, portocalele, lămâile, gutuile, perele toate acestea, dacă sunt culese la sfârşit de toamnă, conţin cea mai mare doză de vitamine şi proteine.

Smochine, usturoi, vinete sunt de ajuns pentru o garnitură sănătoasă la o masă gustoasă şi extraordinar de hrănitoare sau spanac cu morcovi şi puţin lime. Tot ce îţi trebuie este puţină imaginaţie!

Aşa că bucură-te de tot ce îţi are de oferit iarna!

Vă uscaţi hainele în casă?
Vă uscaţi hainele în casă?
Cel mai nou articol Video:
Dr. Silvia Chiotoroiu: tratamentul modern pentru cataractă
Recomandări:
Depresia, detectată direct de pe telefon
Depresia, detectată direct de pe telefon
Activitatea fizică arde mai puține calorii decât te-ai fi așteptat STUDIU
Activitatea fizică arde mai puține calorii decât te-ai fi așteptat STUDIU