BE FIT by CSID, ediţia 3: Care sunt cele mai bune surse de fibre?

Fibrele sunt importante pentru sistemul digestiv, ne curăţă organismul de deşeuri. Se pare că nu mâncam suficiente fibre, conform dietelor acccidentale, aşa că e bine să le includem în meniu încă de la prima masă a zilei.

Pe 31 octombrie, la Cinema PRO, a avut loc cea de-a treia ediţie a seriei de conferinţe BE FIT by CSID, organizată de „Ce se întâmplă, doctore?” cu tema „Micul dejun – cum te energizezi la primele ore ale dimineţii”, având ca parteneri Nestle FitnessCaroliHerbalifeMy Body GuideOlympusFinn Crisp şi Nescafe Dolce Gusto

Evenimentul moderat de Beatrice Osanu (redactor şef CSÎD) şi Bianca Poptean (senior editor CSÎD) a pus faţă în faţă cititorii dornici să afle cele mai corecte informaţii legate de sănătate şi cei mai buni specialişti în domeniul nutriţiei şi alimentaţiei sănătoase: dr. Şerban Damian, nutriţionist, conf. dr. Corina Zugravu, nutriţionist şi membru al comitetului consultativ de nutritie Herbalife, dr. Dorin Pîrciog, reprezentant My Body Guide, Nicoleta Tupiţă, nutriţionist dietetician Nestle România şi Irina Reisler, jurnalist si promotor al vieţii sănătoase.

Unul dintre subiectele abordate în cadrul evenimentului a fost importanţa consumului de fibre la micul dejun, cerealele integrale fiind printre cele mai bune surse. 

,,Fibrele sunt importante pentru sistemul digestiv, ne curăţă organismul de deşeuri. Se pare că nu mâncam suficiente fibre, conform dietelor acccidentale, aşa că e bine să le includem în meniu încă de la prima masă a zilei. Poate nu e pe gustul nostru să mâncam paste integrale sau orez brun dimineaţa, atunci ar fi deal să le avem în cerealele de la micul dejun. Cele mai multe fibre se găsesc în cerealele integrale. De asemenea, mai găsim fibre în fructe şi legume”, a recomandat în cadrul evenimentului BE FIT Nicoleta Tupiţa, nutriţionist Nestle România.

Mai multe despre importanţa fibrelor, puteţi afla şi din materialul nostru video!