Mâncatul în exces: 3 exerciții pe care să le faci pentru a te simți mai bine după

Mâncatul în exces vine la pachet cu senzația de disconfort. Anumite antrenamente te pot ajuta în privința digestiei și îți pot da mai multă energie.
18.10.2021
Mâncatul în exces: 3 exerciții pe care să le faci pentru a te simți mai bine după
Foto: pexels

Mâncatul în exces vine la pachet cu senzația de disconfort. O modalitate pentru a combate simptomele este aceea de a te așeza pe canapea și de a te relaxa, dar ce spui de câteva exerciții imediat după ce ai mâncat? Anumite antrenamente te pot ajuta în privința digestiei și îți pot da mai multă energie.

Yoga după mâncatul în exces

Cu siguranță după ce ai mâncat prea mult, un antrenament intens ar putea fi poate prea agresiv. În schimb, yoga te ajută să faci mișcări naturale care fac corpul să se simtă din nou normal, în doar 15 minute. Da, poți scăpa de balonare în doar 15 minute. Există două poziții care te pot ajuta cu digestia și creșterea nivelului de energie: sukhasana și anuloma viloma sau respirația pe nas. În general, yoga te ajută să elimini stresul și anxietatea, dar și să te relaxezi. Această calmitate ajută corpul să se odihnească și să digere.

Fă o plimbare

O simplă plimbare ajută ca mâncarea să ajungă mai repede din stomac în intestinul subțire. O digestie rapidă este asociată unui risc scăzut de arsuri gastrice și reflux.

Lucrează abdomenul

Dacă nu ești fan clasicelor abdomene sau planșei, atunci optează pentru câteva exerciții ușoare care să-ți lucreze zona abdominală. Nu este nevoie de un antrenament intens, ci doar 5-10 minute în care să-ți pui trunchiul în mișcare.

Alexandra Necsoiu
Alexandra Necsoiu

ALEXANDRA NECŞOIU, Web-Editor, alexandra.necsoiu@m.ro

Este absolventă a Facultăţii de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării şi deţine o diplomă de master în Producţie Multimedia şi Audio-Video. Iubeşte să ... citește mai mult

Cel mai nou articol Video:
Dr. Adriana Lucia Celebidache: tratamente dentare pentru o ocluzie (mușcătură) corectă