Topul celor mai bune alimente pe care, cel mai probabil, nu le mănânci

Varza: este plină de substanţe nutritive cum este sulforafanul, un compus chimic despre care s-a constatat că poate creşte rezistenţa la diferite tipuri de cancer prin activarea enzimelor protectoare. Sfecla: o legumă cu frunze verzi bogată în carotenoizi şi acid folic, care protejează vederea de efectele îmbătrânirii dar este şi un scut eficient împotriva cancerului.
Topul celor mai bune alimente pe care, cel mai probabil, nu le mănânci

Varza: este plină de substanţe nutritive cum este sulforafanul, un compus chimic despre care s-a constatat că poate creşte rezistenţa la diferite tipuri de cancer prin activarea enzimelor protectoare.

Sfecla: o legumă cu frunze verzi bogată în carotenoizi şi acid folic, care protejează vederea de efectele îmbătrânirii dar este şi un scut eficient împotriva cancerului.

Scorţişoara: ajută la reglarea nivelului de zahăr din sânge şi la menţinerea colesterolului în limite normale.

Sucul de rodie: reduce tensiunea arterială şi protejează împotriva îmbătrânirii celulare premature prin acţiunea sa antioxidantă.

Prune uscate: pline de antioxidanţi, cu puternic efect de combatere a radicalilor liberi.

Seminţe de dovleac: o sursă excelentă de magneziu şi minerale care asigură un risc scăzut de moarte prematură. În plus, sunt pline de fibre , au foarte puţine calorii şi ajută la menţinerea senzaţiei de saţietate, ducând la scăderea în greutate.

Sardine: bogate în acizi graşi Omega 3 şi calciu, precum şi alte substanţe nutritive ca fier, magneziu, fosfor, potasiu, zinc, cupru, mangan şi complex de vitamina B

Turmeric: poreclit şi „super-starul condimentelor”, acesta are efect antiinflamator şi anticancerigen.

Afine: pline de nutrienţi care asigură o memorie de invidiat.