Dietele care promit vindecarea cancerului și prevenirea multor boli. Ce alimente sunt interzise

Află ce presupune Dieta Aleluia, ce alimente sunt interzise, dar mai ales ce legătură are cu un pasaj din Biblie.
04.11.2022
Dietele care promit vindecarea cancerului și prevenirea multor boli. Ce alimente sunt interzise
Foto: pexels / Dieta care te vindecă natural de cancer. Ce alimente sunt interzise

Dieta Aleluia este un plan alimentar care pune accentul pe consumul de fructe și legume proaspete și are la bază un pasaj din Biblie. Aceasta încurajează consumul de alimente crude și suplimente astfel încât organismul să poată ține la distanță peste 170 de boli. Este o dietă restrictivă și presupune o schimbare semnificativă a stilului de viață.

Ce este dieta Aleluia?

Dieta Aleluia a fost creată de Pastorul George M. Malkmus după ce a fost diagnosticat cu cancer, ceea ce l-a determinat să-și ajute organismul să se vindece în mod natual, scrie Healthline. Dieta are la bază un pasaj din Biblie- Geneza 1:29 care spune ”Și atunci Dumnezeu a spus „Iată că v-am dat orice iarbă care face sămânţă și care este pe faţa întregului pământ și orice pom care are în el rod cu sămânţă: aceasta să fie hrana voastră”.

Astfel, dieta Aleluia înlocuiește alimentele procesate, rafinate și pe bază de carne cu alimente organice, curate, crude, în special fructe și legume, în patru pași, pentru a elimina toxinele din organism.

Cum funcționează?

Dieta Aleluia presupune consumul de alimente raw în proporție de 85% și doar 15% alimente preparate. Planul alimentar este divizat în patru etape:

  • Pasul 1. Consumă legume crude, fructe, nuci și semințe
  • Pasul 2. Înlocuiește carnea, produsele lactate, carbohidrații rafinați, zahărul și produsele sărate cu alternative sănătoase
  • Pasul 3. Optează pentru suplimente care ajută la absorbția nutrienților.
  • Pasul 4. Nu uita de vitamina B12, vitamina D3, iod, seleniu pentru a evita deficitele.

Alimente pe care să le eviți

Din dietă trebuie să elimini următoarele alimente:

  • Legume: toate legumele care conțin sare adăugată, conservanți sau care sunt prăjite în ulei
  • Fructe: fructele la conservă (compot) și fructele uscate
  • Cereale: rafinate, orezul alb sau cerealele pentru micul dejun
  • Soia modificată genetic
  • Carne: vită, pește, porc, curcan, pui, bacon, hamburger, mezeluri etc.
  • Nuci și semințe: orice este prăjit și are sare
  • Uleiuri și grăsimi: margarină și orice produs care conține uleiuri hidrogenate sau grăsimi trans
  • Lactate: lapte, brânză, înghețată, frișcă, toppinguri
  • Băuturi: alcool, ceaiuri care conțin cofeină, cafea, energizante, sucuri
  • Supe: supele instant sau cele la conservă
  • Dulciuri: zahărul rafinat alb sau brun, îndulcitori artificiali, siropuri, ciocolată, gumă de mestecat etc.

Alte variante pe care să le urmezi pentru a slăbi și pentru a te feri de boli, ideale pentru vegani

O altă dietă pe care o poți urma este dieta mediteraneană, una dintre cele mai sănătoase diete din lume. Este o dietă ușor de urmat, bogată în nutrienți, sigură și eficientă pentru scăderea în greutate. În plus, este o dietă care te protejează de bolile cronice precum diabetul și bolile cardiovasculare. Acest regim alimentar poate fi urmat chiar și de vegani, pentru că are la bază consumul de fructe, legume, cereale, semințe de tot felul și uleiuri vegetale.

Postul intermitent este și el o variantă excelentă pentru vegani, pentru că acest plan alimentar se focusează mai mult pe ora la care mănânci și nu pe ceea ce mănânci. Postul intermitent pentru vegani presupune să urmezi o dietă vegană, dar urmând una dintre metodele specifice cu o fereastră în care să nu mănânci. Cele mai comune sunt 16:8 și 5:2.

Urmărește CSID.ro pe Google News
Recomandare video
Acneea juvenilă: cum se îngrijește corect pielea cu acnee