Cum să bei apă ca să slăbești garantat!

Constant ni se reamintește că este important să bem suficientă apă, în special pentru a ne menține hidratați.
08.08.2022
Cum să bei apă ca să slăbești garantat!
Foto: shutterstock / Cum să bei apă ca să slăbești garantat!

Constant ni se reamintește că este important să bem suficientă apă, în special pentru a ne menține hidratați, dar și pentru a ne menține starea generală de sănătate. În plus, consumul de apă ajută la îmbunătățirea metabolismului, oferă energie, îmbunătățește aspectul pielii, reduce balonarea și chiar te ajută să slăbești. Nu toată lumea poate bea apă, în special pentru că nu tolerează gustul, dar dacă vrei să îi oferi mai multă savoare încearcă să adaugi următoarele ingrediete care sunt ideale chiar și în procesul de slăbire.

Apă cu lămâie

Lămâia este bogată în antioxidanți vitamina C, care vine la pachet cu numeroase beneficii, iar deficitul de vitamina C este asociat kilogramelor în plus. În urma unei cercetări publicate în jurnalul Nutrition & Metabolism se arată că femeile care au deficit de vitamina C erau supraponderale sau sufereau de obezitate.

Castravete

Castravetele este un fruct care ajută în procesul de slăbire având un conținut mare de apă și fiind redus în calorii. De asemenea, are efect diuretic și te ajută să scapi de retenția de fluide. Un singur castravete conține 38.3 grame de apă, fiind un aliment dens, care oferă sațietate și poate fi consumat ca gustare în procesul de slăbire.

Mentă

Menta are un miros demențial, dar pe lângă asta conține proprietăți antiinflamatorii care ajută la ameliorarea indigestiei și suprimă apetitul. Într-un studiu publicat în jurnalul Evidence-Based Complementary and Alternative Medicine, extractul de mentă era folosit ca tratament pentru prevnirea apariției obezității.

Apă cu mere sau fructe de pădure

Merele și fructele de pădure sunt delicioase chiar și atunci când sunt consumate în mod natural, dar adăugate în apă vor schimba garatat gustul acesteia. Atât merele, cât și fructele de pădure sunt bogate în fibre și reduse în calorii, motiv pentru care sunt ideale în procesul de slăbire. Alimentele bogate în fibre se digeră mai lent, ceea ce înseamnă că senzația de sațietate este de lungă durată.

Urmărește CSID.ro pe Google News
Mâncat conștient – reguli de bază
Mâncat conștient – reguli de bază
Recomandare video
Dr. Mihaela Posea: alimente permise în diabet