Ce exerciții să faci în funcție de ce ai consumat la masa de Crăciun

Află ce tipuri de exerciții și câte repetări trebuie să faci pentru a arde caloriile consumate la masa festivă de Crăciun.
01.12.2020 | Autor: Alexandra Necsoiu
Ce exerciții să faci în funcție de ce ai consumat la masa de Crăciun
Ce exerciții să faci în funcție de ce ai consumat la masa de Crăciun

Printre ”bombele calorice” pe care le servim la masa de Crăciun, deserturile se clasează în cap de listă. Mai exact, o budincă servită la masa festivă ar putea avea 305kcal, ceea ce înseamnă că sunt necesare 1,445 de genuflexiuni pentru a arde caloriile consumate. Spre final de listă, se clasează varza de Bruxellea, cu 45kcal, pentru care sunt necesare doar 4 minute de jogging.

Trebuie să recunoaștem că atunci când vine vorba de masa de Crăciun, mereu ne spunem ”ei, hai, doar e Crăciunul!”. Și uite așa ajungem să consumăm peste măsură și să ne lăsăm pradă tentațiilor și bunătăților care ne sunt servite. Mai târziu, ne gândim ce diete trebuie să urmăm pentru a scăpa de kilogramele acumulate sau chiar ajungem să regretăm deciziile impulsive pe care le-am luat. Pornind de la aceste aspecte, GolfSupport.com a decis să analizeze câte exerciții sunt necesare pentru a arde caloriile consumate la masa festivă, în funcție de ce am mâncat.

Astfel, specialiștii au descoperit care sunt cele mai apreciate preparate, calculând media de calorii consumate per porție și să afle câte genuflexiuni, fandări, burpees, plank-uri și jogging.

Rezultatele: cum arzi caloriile consumate la masa de Crăciun

Cel mai caloric preparat consumat de Crăciun este budinca, cu 305 calorii per porție. Astfel, rezultatele arată că e nevoie să faci 1,445 de genuflexiuni, 460 burpees, 578 fandări, 1 minut de plank sau 29 de minute de jogging. Preparatele de porc conțin și ele undeva la 280 de calorii per porție, iar ca antrenament sunt necesare 1,350 genuflexiuni, 430 burpees, 532 fandări, 1 minut de plank sau 27 de minute de jogging.

Pentru produsele care coțin brânză sau cașcaval sunt necesare aproximativ 945 de genuflexiuni, iar pentru cartofii prăjiți, copți sau gratinați sunt neceare 17 minute de jogging.