Micul dejun, cea mai importantă masă: cum să-l faci mai bogat în proteine?

Iată cum să consumi mai multe proteine la micul dejun.
15.08.2020 | Autor: Alexandra Necsoiu
Micul dejun, cea mai importantă masă: cum să-l faci mai bogat în proteine?
Încă din momentul în care te trezeşti trebuie să-ţi iei doza de energie. Ce-i drept, cofeina te va ajuta puţin însă, vei avea nevoie de un mic dejun care să te ajute să rezişti în prima perioadă a zilei.
 
Cum ar trebui să arate un mic dejun ideal? Ei bine, acesta trebuie să conţină o cantitate echilibrată de fibre, carbohidraţi şi proteine. Din păcate, cantitatea de proteine poate fi neglijată mai ales atunci când vine vorba de gustările noastre favorite precum cereale, pancakes sau ovăz. Iată 4 moduri utile de a strecura mai multe proteine în micul dejun.

Cum să consumi mai multă proteină în prima parte a zilei?

Foloseşte iaurtul grecesc în cele mai neaşteptate reţete. Iaurtul grecesc este o opţiune ideală pentru micul dejun, acesta fiind bogat în proteine şi poate fi folosit în câteva moduri neaşteptate. De exemplu, poate fi adăugat deasupra clătitelor sau chiar în compoziţia acestora. De asemenea, este un ingedient delicios şi când vine vorba de smoothie-uri.
 
Adaugă puţin tofu. Pe lista produselor bogate în proteine şi ideale pentru micul dejun se numără şi tofu. Acesta poate fi folosit în compoziţia smoothie-urilor sau chiar în cea a omletelor. Desigur, poate fi consumat şi presărat deasupra acesteia.
 
Ouă cu ovăz. Ouăle au numeroase proteine, mai exact 6g/ou şi sunt cel mai des consumate la micul dejun sub diferite forme, fie ele fierte sau prăjite. Pe lângă asta, diferiţi bloggeri şi nutriţionişti, preferă să le adauge în micul dejun în fiecare dimineaţă, de foarte multe ori alături de o porţie apetisantă de ovăz.
 
Adaugă seminţe în smoothie. Aproximativ toate seminţele au în jur de 3g de proteine şi, avantajul este că acestea pot fi folosite în multe reţete, nu doar în compoziţia smoothie-urilor. De altfel, acestea pot înlocui prafurile proteice.
Cel mai nou articol Video: