Dr. Oz: 5 reguli pentru a slăbi 5 kilograme într-o lună!

Eşti la curent cu ultimele diete apărute şi probabil le-ai şi ţinut pe jumătate dintre ele. Mănânci puţin şi rar, dar ai senzaţia că nu obţii nici un rezultat? Dr. Oz ne spune câteva mici “secrete” pentru a obţine, în sfârşit, rezultatul dorit fără a te înfometa şi fără a renunţa la “micile plăceri” dintre mese.
Dr. Oz: 5 reguli pentru a slăbi 5 kilograme într-o lună!

Eşti la curent cu ultimele diete apărute şi probabil le-ai şi ţinut pe jumătate dintre ele. Mănânci puţin şi rar, dar ai senzaţia că nu obţii nici un rezultat?

Dr. Oz ne spune câteva mici “secrete” pentru a obţine, în sfârşit, rezultatul dorit fără a te înfometa şi fără a renunţa la “micile plăceri” dintre mese.

Lasă la o parte dietele sofisticate şi urmează aceste sfaturi care promit să te scape de 5 kilograme într-o lună!

Regula nr.1 – Un mic-dejun bogat proteine

Importanţa unui mic-dejun bogat în proteine este “cheia” principală a unui stil de viaţă sănătos şi nu cred că mai este nevoie să vă explic de ce. Organismul are nevoie de mai mult timp pentru a digera proteinele, iar dacă le vei consuma la micul dejun, te vei simţi sătulă mai mult timp şi nu vei mai lua în greutate din pricina “gustărilor” nesănătoase dintre mese.

Încearcă să consumi cel puţin 20 de grame de proteine dimineaţa. De asemenea, conform Dr. Oz, mesele tale principale ar trebui să fie bogate în fibre, să aiba un conţinut scăzut în grăsime şi să nu depăşească 300 de calorii.

Regula nr. 2 – Mănâncă des!

Obiceiul de “a sări” peste mesele principale şi mâncatul haotic, fără nici un fel de reguli îţi poate încetini considerabil metabolismul, ceea ce duce nu numai la acumularea de kilograme în plus, ci şi la probleme grave ale sistemului digestiv.

Cheia unui organism sănătos şi a menţinerii siluetei este, de fapt, mâncatul mai des! Cercetările au arătat că persoanele care mănâncă câte puţin de mai multe ori pe zi au posibilitatea de a se menţine în formă şi de a pierde în greutate mai uşor. În opinia lui Dr. Oz, “poţi menţine funcţionarea normală a metabolismului tău mâncând 5 mese mici pe zi, sau mâncând 3 mese săţioase şi două gustări între ele”.

Regula nr.3 – Mănâncă porţii “supersize”

“Poţi să mănânci porţii foarte mari de mâncare fără să te simţi vinovată” spune Dr. Oz. Secretul este să adaugi multe legume bogate în proteine. Amestecă şi combină alimentele în diferite moduri, pentru a obţine mese sănătoase, delicioase şi extrem de săţioase!

Regula nr. 4 – Concentrează-te la ce mănânci!

Este timpul să renunţi la prostul obicei de a mânca în faţa televizorului! Atunci când iei masa în felul acesta, ai tendinţa de a fi distrasă de emisiunea ta preferată ajungând, astfel, să mănânci mult mai mult decât intenţionai de fapt.

Încearcă să mănânci la masă şi să te concentrezi pe ceea ce ai în farfurie. Doar prin simpla “atenţie” asupra farfuriei tale, vei consuma o cantitate mai mică de mâncare, reducând considerabil numărul de calorii.

Regula nr.5 – “Îndulceşte-te” cu gustări sănătoase!

Nu e nimic rău în a mânca diferite gustări între mese, dulci sau sărate, atâta timp cât sunt sănătoase. Există numeroase astfel de “delicii” bogate în fibre şi protein, care îţi potolesc apetitul şi te ajută să te menţii în formă.

Iată câteva idei de gustări delicioase, extrem de sănătoase şi care au, FII ATENTĂ, doar 100 de CALORII! (Da, şi îngheţata se numără printre ele 🙂 !