Dieta cu supă de varză – scapă de kilogramele nedorite în 7 zile!

Dacă ai ţinut deja toate dietele posibile, dar rezultatele încă nu se grăbesc să apară, poţi să încerci dieta cu supă de varză, un plan de slăbire de o săptămână, care promite să te scape de kilogramele nedorite şi care include supă de varză şi, în funcţie de zi, o varietate de alte alimente.
Autor: Iulia Pocol
Dieta cu supă de varză – scapă de kilogramele nedorite în 7 zile!

Dacă ai ţinut deja toate dietele posibile, dar rezultatele încă nu se grăbesc să apară, poţi să încerci dieta cu supă de varză, un plan de slăbire de o săptămână, care promite să te scape de kilogramele nedorite şi care include supă de varză şi, în funcţie de zi, o varietate de alte alimente.

Este recomandată ca un plan rapid de pierdere în greutate, de şapte zile. Unele variante recomandă continuarea planului rapid cu un plan de întreţinere de două săptămâni şi repetarea planului rapid de o săptămână.

Cum funcţionează dieta cu supă de varză?

Planul duce la o scădere în greutate din cauza conţinutului său caloric scăzut şi a alternativelor limitate de hrană. În afară de supă, meniul zilnic ar trebui să includă o porţie de produse lactate, fructe şi/sau legume şi sosuri cu un conţinut scăzut de grăsimi.

Dacă dimineaţa se consumă la cafea lapte degresat, iaurtul nu este permis până mai târziu în ziua respectivă. Zilele cinci şi şaşe includ şi consumul de pui sau peşte.

Într-un prototip al versiunii mai vechi a dietei, zilele de la unu la patru constau în cantităţi nelimitate de supă de varză, fructe şi/sau legume. Ziua a cincea include supă de varză, puţină carne roşie sau pui şi roşii. Ziua a şaptea include supă de varză, orez nedecorticat şi legume. Sunt permise zilnic cafeaua neîndulcită, ceaiul, sucul de merişor şi apa.

Planul permite cantităţi nelimitate de supă, de aceea poate părea atrăgător pentru unii, dar, de fapt, este posibil ca monotonia să limiteze aportul de alimente şi de calorii. Este, în principal, o dietă cu un conţinut scăzut de calorii şi de grăsimi, cu fibre luate din varză şi alte legume şi fructe.

Cantitatea de lichid din supă este posibil să îţi ofere senzaţia de saţietate, dar afirmaţia că supa de varză are proprietăţi în ceea ce priveşte arderea caloriilor nu este dovedită ştiinţific.

Argumente Pro şi Contra

Dieta este simplă, uşor de reţinut şi urmat, cu un singur aliment principal. Este săracă în calorii pe termen scurt, deci va produce o pierdere temporară de greutate.

Deşi sunt incluse alte legume, precum şi fructe, concentrarea planului pe un singur aliment îl va face în mod indevitabil monoton. Cantităţile mari de varză pot cauza flatulenţă şi balonare.

Restricţiile la multe alimente fac ca planul să aibă un conţinut redus de substanţe nutritive, precum proteine şi carbohidraţi; nu ar trebui urmat pentru o perioadă mai lungă de o săptămână. A mânca în oraş va fi dificit, dacă nu imposibil.

Este dieta potrivită pentru tine?

Dieta va fi atrăgătoare pentru cele cărora nu le displace să mănânce zilnic, timp de o săptămână, varză în cantităţi mari.

Femeile însărcinate, persoanele sensibile, bătrânii, precum şi diabeticii sau persoanele cu boli gastrointestinale trebuie să consulte mai întâi un medic, pentru a stabili dacă ar trebui să încerce această dietă.

Sursa: „Alege dieta potrivită”, Dr. Judith C. Rodriguez