Cum arată micul dejun perfect?

Fără îndoială, un mic dejun complet şi echilibrat este esenţial pentru a începe ziua cu dreptul. Micul dejun este prima şi cea mai importantă masă şi ar trebui să ofere suficientă energie şi nutrienţii necesari pe durata întregii zile.
Cum arată micul dejun perfect?

Fără îndoială, un mic dejun complet şi echilibrat este esenţial pentru a începe ziua cu dreptul. Micul dejun este prima şi cea mai importantă masă şi ar trebui să ofere suficientă energie şi nutrienţii necesari pe durata întregii zile.

Corpul are nevoie de energie pentru a putea arde grasimile si de aceea alimentaţia în orele dimineţii este importantă, ea trebuie sa fie de   bogată nutriţional.

Există un mic dejun ideal?

Sigur că da! Acesta ar trebui să includă alimente esenţiale pentru micul dejun , cum ar fi fructe, produse lactate şi cereale.

Fructele: Oferă vitamine, apă şi glucide uşor de asimilat. În plus, sunt bogate în fibre ce ajută la curăţarea organismului. Proaspete, în compot sau suc, fructele sunt ingredientele esenţiale. Lactatele: laptele, brânza şi iaurtul ne oferă proteine, calciu, vitamina A şi D. Cerealele fiind la baza piramidei alimentare, ne dau energia de care avem nevoie şi sunt bogate în vitamine, minerale şi fibre.

În cazul în care oboseala, lipsa de atenţie şi de concentrare, îţi dă dureri de cap dimineaţa, răspunsul poate fi simplu: micul dejun nu satisface cerinţele organismului. Următoarele idei te pot ajuta în echilibrarea celei mai importante mese a zilei.

Toată lumea la masă!

Planificarea micului dejun ideal nu este dificilă, este o chestiune de organizare. Mai jos vă oferim câteva sugestii:

Planificare: Asiguraţi-vă că aveţi alimentele necesare micului dejun.

Pregătirea: încercaţi să lăsaţi mâncarea semi-preparată încă de seara.

Amintiţi-vă de formula de lapte + fructe + cereale.

Micul dejun este un obicei bun ce are un impact pozitiv atât asupra sănătăţii fizice cât şi a celei mentale, ducând astfel la o stare de bine generală. Este modul în care îţi încarci bateriile pe durata întregii zile. Avantajele sunt numeroase: îmbunătăţeşte echilibrul energetic având o varietate de substanţe nutritive esenţiale (calciu, fier, magneziu, vitamine din complexul B), creşte randamentul fizic şi performanţele intelectuale (memorie mai bună şi concentrare) şi ajută la controlul greutăţii.

Curaj! De acum încolo, veţi vedea cât de uşor este să pregăteşti un mic dejun ideal.

 

Autor: Gabriela Ştefan