Află cum slăbeşti primăvara! Garantat!

Cu cât gradele Celsius sunt mai generoase cu noi, cu atât simţim nevoia să facem mai multă mişcare. Însă ce tip de mişcare să alegem, mai ales dacă nu am făcut sport peste iarnă? Am stat de vorbă cu antrenorul de spinning şi maratonistul Emanuil Rednic.
Află cum slăbeşti primăvara! Garantat!
Cu cât gradele Celsius sunt mai generoase cu noi, cu atât simţim nevoia să facem mai multă mişcare. Însă ce tip de mişcare să alegem, mai ales dacă nu am făcut sport peste iarnă? Am stat de vorbă cu antrenorul de spinning şi maratonistul Emanuil Rednic.

“Primăvara este un anotimp de tranziţie, corpul este slăbit după anotimpul rece. În această perioadă sigur a depozitat ţesut adipos” explică antrenorul. 

Se impune o revitalizare totală, care curprinde atât alimentaţia cât şi un program de sport bine pus la punct.

“În primul rând, dieta trebuie să cuprindă legume şi fructe şi să se aibă în vedere reducerea grăsimilor şi dulciurilor”, continuă Emanuil Rednic. Nu uitaţi, de frunzele verzi (urzici, spanac, leurdă, salată).

Este greşit să începem un program intens de sport, dacă nu am făcut deloc mişcare în ultima perioadă. Pentru a avea succes pe termen lung, trebuie să începem treptat. “Primăvara este anotimpul în care trecem de la sedentarismul specific iernii, la forma maximă dorită vara.

Putem începe prin plimbări şi alergări uşoare în parc. Cei care preferă sala, pot opta pentru Pilates, yoga, streching, sau înot” recomandă antrenorul.

Dacă, am depăşit cu succes aceste etape putem trece la nivelul următor, la activităţi mai intense de tip cardio: spinning, kickboxing, intervale de sprint-uri, corelate cu o alimentaţie adecvată.

Pentru a fi în forma maximă, mai spre vară, putem alege un alt tip de antrenament: “Recomand un program de antrenament pentru o competiţie de anduranţă gen semi-maraton sau chiar maraton, avem nevoie de minim 3 luni antrenament şi de un pic de voinţă”.