6 strategii pentru a combate foamea!

Foamea este, probabil, unul dintre cele mai folositoare „simptome” pe care le-ai putea avea. Este un indicator al faptului că organismul tău are nevoie de mâncare şi de caloriile de care depinde.
Autor: Iulia Pocol
6 strategii pentru a combate foamea!

Foamea este, probabil, unul dintre cele mai folositoare „simptome” pe care le-ai putea avea. Este un indicator al faptului că organismul tău are nevoie de mâncare şi de caloriile de care depinde.

O mulţime de oameni încep să mănânce mult chiar şi atunci când simt cea mai mică urmă de foame, ceea ce înseamnă că vor mânca orice, oricând, cu condiţia să arate delicios. Şi asta este greşit, total GREŞIT! Trebuie să fii extrem de atentă în ceea ce priveşte dieta ta zilnică şi să urmezi un program de mese fixe, care să îţi satisfacă foamea dar să nu îţi creeze „probleme” în organism.

Dr. Oz: 5 reguli pentru a slăbi 5 kilograme într-o lună!

Dr. Oz: 5 reguli pentru a slăbi 5 kilograme într-o lună!

Dr. Oz ne spune câteva mici “secrete” pentru a obţine, în sfârşit, rezultatul dorit fără a te înfometa şi fără a renunţa la “micile plăceri” dintre mese.

Iată câteva „strategii” pentru a îţi satisface foamea, în mod sănătos şi fără să pui kilograme în plus!

Adaugă fibre meselor tale – Fibrele reduc apetitul şi sunt o componentă extrem de importantă a unei diete sănătoase. Aşadar, asigură-te că mesele tale conţin multe fibre, introducând în dieta ta zilnică legume, fructe, boabe (năut, mazăre, fasole) şi cereale integrale. Aceste alimente conţin o cantitate mare de apă, astfel că îţi vor asigura senzaţia de saţietate mai mult timp.

Potoleşteţi apetitul cu…supă!Supa este unul dintre cele mai bune aperitive pe care le poţi avea. Pe lângă faptul că este extrem de sănătoasă, te ajută să nu mănânci excesiv. Cu toate acestea, ţine minte că nu ne referim la supele tradiţionale, cu făină şi smântână în exces, ci la supele simple, cu legume.

Combate foamea cu…salată! – Serveşte un bol mare cu salată înainte de masa principală. Te va ajuta să reduci senzaţia de foame şi, în plus, îţi va oferi un aport mare de vitamine şi nutrienţi benefici pentru sănătatea ta.

Portocalele şi grepfruitul te fac să te simţi sătulă – Aceste două fructe au un conţinut extrem de ridicat în fibre. Consumul de portocale şi grepfruit te vor face să te simţi sătulă mult mai repede şi îţi vor menţine normal nivelul de zahăr din sânge.

Nucile îţi oferă saţietate – Fiind pline de fibre, proteine, vitamine şi minerale, nucile sunt alegerea perfectă atunci când vrei să obţii senzaţia de saţietate fără prea multe calorii. De asemenea, nucile pot fi consumate şi între mese, drept gustări.

Mănâncă mai încet! – Măncatul rapid este extrem de greşit deoarece creierul tău nu apucă să primească „informaţia saţietăţii” şi cel mai probabil vei mânca mult mai mult decât ai nevoie. Acest lucru nu numai că duce la acumularea de calorii în plus, dar poate cauza şi un mare disconfort digestiv.

Mâncatul este sănătos. Dar supraalimentaţia nu este niciodată o idee bună. Încearcă să respecţi un program strict în ceea ce priveşte dieta ta zilnică, să mănânci trei mese pe zi şi să nu exagerezi cu gustările „delicioase” între ele. Ţine minte că strategia ta ar trebuie să fie încearcarea de a-ţi potoli foamea cu alimente sănătoase, cu un conţinut scăzut în grăsimi, care să nu îţi afecteze nici silueta şi nici sănătatea!

7 reguli de aur pentru longevitate
7 reguli de aur pentru longevitate