Kim Kardashian: află cum se menţine în formă! Galerie FOTO

O iubeşti sau o urăşti, ce nu poţi să faci e să nu recunoşti că voluptoasa Kim Kardashian este o femeie cu adevărat sexy! Chiar şi atunci când avea câteva kilograme în plus, frumoasa Kim ştia să-şi pună în valoare atuurile. Iar acum că a slăbit, este mai seducătoare ca oricând! Intră în Galeria FOTO şi vezi şi tu cât de bine arată!
16.07.2014

O iubeşti sau o urăşti, ce nu poţi să faci e să nu recunoşti că voluptoasa Kim Kardashian este o femeie cu adevărat sexy!

Chiar şi atunci când avea câteva kilograme în plus, frumoasa Kim ştia să-şi pună în valoare atuurile. Iar acum că a slăbit, este mai seducătoare ca oricând!

Intră în Galeria FOTO şi vezi şi tu cât de bine arată!

 

Iar acum că te ai convins, află şi cum a reuşit să slăbească şi care sunt secretele prin care se menţine!

Dieta zilnică a lui Kim Kardashian nu este pentru femeile care vor să fie „modele” peste noapte, ci pentru cele care înţeleg că alimentaţia sănătoasă şi sportul este cheia unei siluete perfecte!

Iată cum arată meniul unei zile din viaţa lui Kim!

Conţine aproximativ 1500 de calorii şi este gândit în aşa fel încât să te ţină sătulă, dar nu suprasaturată, pe tot parcursul zilei!

Mic dejun

Cheia este balanţa între proteine, carbohidraţi şi suficiente fibre cât să te ţină plină de energie întreaga dimineaţă.

  • Omletă simplă din 2 ouă
  • O felie de pâine integrală prăjită şi două linguriţe de unt
  • O ceaşcă cu fructe (grepfruit, piersici, pepene galben sau orice alt fruct proaspăt)

Prânz

Format dintr-o mulţime de legume proaspete, este ideal pentru a îţi oferi o masă săţioasă şi săracă în grăsimi.

  • O salată verde mare
  • 2 linguri de sos
  • 150 gr de piept de pui la grătar

Cină

Ultima masă a zilei ar trebui să fie suficient de săţioasă încât să îţi satisfacă foamea şi poftele până a doua zi. Vei consuma mai multe legume, proteine din peşte şi câţiva carbohidraţi.

  • 120 dr de somon şi câteva felii de lămâie
  • 150 de gr conopidă şi morcovi gătiţi la abur
  • 1 cartof mediu copt şi două linguri de smântână cu un conţinut scăzut de grăsime

Dar dieta nu este singurul lucru de care Kim Kardashian ţine cont pentru a se menţine în formă. Sportul este extrem de important pentru ea, vedeta declarând că „Nu există nimic mai satisfăcător dimineaţa decât mersul la sală.”

Indiferent de cât este de ocupată, Kim îşi face mereu timp pentru a face sport, spunând că este singurul mod prin care poate să controleze acumularea de kilograme în plus. „Am celulită, la fel ca majoritatea femeilor de pe planetă. Şi faptul că mă simt bine în pielea mea, nu înseamnă că celulita mi se pare cool”, spune vedeta. „Mă lupt cu celulita dintotdeauna iar sportul zilnic este singura metodă prin care mă asigur că o ţin sub control.”

Pentru a se menţine în formă şi pentru a învinge în lupta cu celulita, Kim face zilnic o combinaţie de exerciţii cardio şi exerciţii de forţă.

Dar „sportul şi dieta sunt cheia succesului” nu a fost mereu motto-ul după care se ghida Kim, mâncarea nesănătoasă făcând parte zilnic din meniul ei, în urmă cu câţiva ani.

„În sfârşit m-am săturat de mâncarea fast-food!”, spune acum vedeta care a fost victima tabloidelor ani la rând, fiind criticată pentru greutatea şi stilul de viaţă nesănătos pe care îl avea.

„Bineînţeles că mă deranjau fotografiile şi bârfele din tabloide, dar acest lucru nu a făcut decât să mă motiveze să slăbesc!” Şi chiar a reuşit!

Iulia Pocol
Iulia Pocol

De mai bine de o săptămână, scriu şi rescriu acest text. Am înţeles că trebuie să pară profesionist, dar să nu vă sperie.

Sincer, la 20 de ani, nu aş putea spune că experienţa mă recomandă şi nici că sănătatea era interesul meu principal.

Totuşi, nu pot să nu ... citește mai mult

Recomandare video
Tensiune crescută în sarcină: ce e de făcut explică dr. Ingrid Gheorghe, Sanador