galerie

Galerie FOTO - Alimente scazute in calorii


  • Broccoli – 31 de calorii la 200gr – este pe lista alimentelor „inteligente” deoarece este plin de fibre, minerale şi vitamine şi conţine antioxidanţi puternici care ajută la întinerirea pielii şi pot preveni cancerul de sân şi cancerul de colon.
  • Sfecla roşie – 27 calorii la 100 gr – dulce dar extrem de săracă în calorii, sfecla roşie este un antidot perfect împotriva numeroaselor boli care pot ataca organismul de-a lungul vieţii. Bogată în antioxidanţi care combat cancerul, fier, vitamine şi potasiu, consumul de sfeclă este un mod excelent prin care poţi să-ţi menţii sănătatea şi silueta!
  • Spanac – 7 calorii la 200gr – cu un gust proaspăt şi aromat, spanacul este extrem de bogat în fier, acid folic şi vitamina K, fiind un aliment indispensabil unei diete sănătoase! Conţine şi antioxidanţi care combat bolile grave, cum ar fi cancerul dar şi beta-caroten şi vitamina C, care ajută la încetinirea îmbătrânirii şi tonifierea organismului!
  • Roşii – 22 calorii la o roşie – conţin licopen, un antioxidant găsit destul de rar în alte alimente. Studiile arată că roşiile pot să te protejeze de efectele negative ale razelor UV, pot să prevină cancerul şi să ţină sub control nivelul colesterolului. În plus, conţin o cantitate ridicată de potasiu, fibre şi vitamina C, elemente necesare şi vitale pentru un organism sănătos!
  • Dovlecel (Zucchini) – 20 de calorii la 200gr – este un aliment „revoluţionar” deoarece este considerat a fi unul dintre cele mai bune „ingrediente” pentru un corp sănătos şi tonifiat. Bogat în vitamina A şi scăzut în calorii, dovlecelul este alegerea perfectă pentru o masă sau o gustare sănătoasă şi ideală pentru siluetă!
  • Ciuperci – 15 calorii la 200 gr – gustoase şi scăzute în calorii, ciupercile sunt un aliment minune indiferent de soiul pe care alegi să îl consumi. Conţin vitamine din grupul B, potasiu şi fibre, ceea ce le transformă în alegerea ideală pentru un stil de viaţă sănătos!
  • Rucola – 4 calorii la 200 gr – este extrem de nutritivă şi de sănătoasă, fiind alimentul perfect când vine vorba de dietă, fiind extrem de scăzută în calorii, grăsimi şi colesterol. În plus, este plină de fibre, vitamina A, C şi K şi alte minerale importante, cum ar fi potasiu.
  • Varza roşie – 22 calorii la 200gr – crocantă, dulce şi...ieftină, varza este pe cât de săracă în calorii pe atât de bogată în beneficii pentru organism. Conţine numeroase minerale, vitamine şi fibre care ajută la prevenirea cancerului şi la repararea celulelor pielii.
  • Conopida – La fel ca şi alte legume crucifere, conopida este plină de nutrienţi care combat cancerul şi o sursă bogată de vitamina C şi acid folic. Indiferent de modul în care alegi să o găteşti, conopida nu va da greş atunci când vine vorba de sănătate şi dietă!
  • Sparanghel – 27 de calorii la 200gr – cunoscut mai ales pentru „calităţile” sale detoxifiante, sparanghelul ajută la creşterea metabolismului şi la curăţarea organismului de toxine. Conţine vitaminele A, C, E, K şi B6, fier şi chiar şi proteine care te ajută să te menţii în formă zi de zi!
Broccoli – 31 de calorii la 200gr – este pe lista alimentelor „inteligente” deoarece este plin de fibre, minerale şi vitamine şi conţine antioxidanţi puternici care ajută la întinerirea pielii şi pot preveni cancerul de sân şi cancerul de colon.
1/1